Gå til innhold

Følger du med på grand prix- musikk ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble skuffet da en flott sang røk ut forleden. Mye dårlige låter som er med. Men jeg følger litt med. En av mine favoritter er Keino sin. Følger du med? 

Anonymkode: 3a841...c3e

MGP er kjempegøy! :D I år har det virkelig vært med mye rart, det skal sies, men min favoritt tror jeg må være Emmy med "Witch Woods", den var kul synes jeg. :)

Worrisome Plenty

Nei, jeg følger ikke med. Men jeg så landeveiens helter på lørdag. Jeg måtte se om jeg kunne klare hele sangen uten pute foran øynene. 

Grand prix er ikke akkurat crem dela crop, når det kommer til musikk vel? Noen bra låter innimellom. Feks liker jeg Euphoria av hun svenske som vant for noen år siden. Den var catchy. Ellers er det ikke min type musikk. Selv ikke euporia, men jeg kan like elektronisk musikk innimellem.

Annonse

Jeg følger med og synes det er mye rart. Feks flere som spiller veldig  mye på sex. Spesielt en hadde ok melodi men sceneshowet var ganske vulgært . En hele barneskole fra artistens hjemsted hadde lært seg sangen utenat og fulgte med på MGP og ble rett etterpå vist på video. Det skurrer litt liksom. Men man får jo ikke lov å reagere på noe lenger så det er sikkert jeg som er problemet. 

Anonymkode: 2d7eb...ae6

2 timer siden, Lillemus skrev:

MGP er kjempegøy! :D I år har det virkelig vært med mye rart, det skal sies, men min favoritt tror jeg må være Emmy med "Witch Woods", den var kul synes jeg. :)

Ble skuffet da denne røk ut

Anonymkode: 3a841...c3e

Annonse

Nicklusheletida
På 8.2.2021 den 22.49, Grendel skrev:

Joda, men jeg har såpass mye å gå på at jeg kan unne meg litt mgp. 

He he, ja det har jo blitt "kult" igjen nå. Så det så. 🙂 I hvertfall for oss mellom 50-60 har jeg inntrykk av. Ungdommene mine har ingen interesse av det, 

Jeg og sambo pleier å be venner på middag og ha MGP-fest.  Riktignok går vi over til å høre på Jan Teigen i steden,  ganske kjapt 🙂

33 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

He he, ja det har jo blitt "kult" igjen nå. Så det så. 🙂 I hvertfall for oss mellom 50-60 har jeg inntrykk av. Ungdommene mine har ingen interesse av det, 

Jeg og sambo pleier å be venner på middag og ha MGP-fest.  Riktignok går vi over til å høre på Jan Teigen i steden,  ganske kjapt 🙂

Datra på 20 og jeg elsker det og storkoser oss!!! Nå sist helg overnattet jeg hos henne og vi koste oss stort! Neste morgen så vi - nok en gang - MGP-programmene NRK lagde i fjor hvor de kåret tidenes beste MGP-øyeblikk - det er jo kjempemorsomt! :D 

Nicklusheletida
4 minutter siden, Lillemus skrev:

Datra på 20 og jeg elsker det og storkoser oss!!! Nå sist helg overnattet jeg hos henne og vi koste oss stort! Neste morgen så vi - nok en gang - MGP-programmene NRK lagde i fjor hvor de kåret tidenes beste MGP-øyeblikk - det er jo kjempemorsomt! :D 

Ja, kjempekoselig å gjøre noe  sammen med de voksne "ungene" også, uansett hva det nå er.

Neste helg har jeg bestilt hotellhelg til meg selv og de to eldste "ungene". Vi skal gå på ski og ellers bare kose oss. Fordi vi fortjener det 🙂

Gleder meg veldig, men sitter liksom og venter på at noe mer fælt skal skje. At grepene skal strammes til enda hardere. Portforbud eller noe. At vi ikke får forlate Oslo eller enda verre, at verden går helt av hengslene, så bør nok ikke glede meg for tidlig sikkert. 

Det finnes så mye bra musikk tilgjengelig, og så velger dere å se på "Melodi Grand Prix", denne særegne blandingen av østeuropeisk sirkusmusikk og banale søtladne ballader.

Jeg forstår meg ikke på folk. Lykke til videre, glad jeg har meldt meg ut av samfunnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...