Gå til innhold

Hvor psyk er du og hvilke diagnoser?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Skjønte pokker meg ikke hvordan man fyller ut det der jeg.. er det enten f eller s? Det finnes da mange grader til hvert svar

Du skal ikke fylle ut noe bare svare hva symptomtrykk et og funksjonsnivået ditt ligger på. 

Anonymkode: c2217...a25

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

På skalaen som måler symptom S og fungering F, hvor psyk er du og hvilke diagnoser har du? 

Svar gjerne anonymt. 

De som skal skåre GAF, er helsepersonell som har gjennomgått kurs i dette. På vår avdeling måtte alle som skulle skåre dette gjennom et kurs på 2 x 3 timer enten de var leger, psykologer eller spesialsykepleiere.

Å la utrenede uten opplæring skåre seg selv er bare tull.

De gangene jeg har fått målt GAF-score har jeg typisk hatt høyere score på funksjon enn symptomer. Som Kupton sier så er ikke dette en selvtest. Hvis jeg likevel skal driste meg til å gjette, et estimat, tror jeg jeg nå ligger høyt på 60-tallet på S og på 80-tallet på F. 

Har en angstlidelse som har vært plagsom siste måneden. 

6 timer siden, kupton skrev:

De som skal skåre GAF, er helsepersonell som har gjennomgått kurs i dette. På vår avdeling måtte alle som skulle skåre dette gjennom et kurs på 2 x 3 timer enten de var leger, psykologer eller spesialsykepleiere.

Å la utrenede uten opplæring skåre seg selv er bare tull.

Nå er du bare furten for det unødvendige kurset ditt. 

Anonymkode: c9ebe...672

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare furten for det unødvendige kurset ditt. 

Anonymkode: c9ebe...672

Hvilken glede gir det deg å bidra så destruktivt på et nettforum? Jeg synes denne typen kommentarer burde vært slettet. 

Ser forøvrig at yndlingsordet denne uka er "furten", - forøvrig et ord som jeg heldigvis sjelden hører andre steder. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

90S og 90F.

Riv ruskende frisk og strutter av energi.

Anonymkode: ebf4c...d34

"førsteklasses fungering innen et vidt spekter av aktiviteter. Livsproblemer blir aldri uhåndterlige....." 😅

Misunnelig.

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"førsteklasses fungering innen et vidt spekter av aktiviteter. Livsproblemer blir aldri uhåndterlige....." 😅

Misunnelig.

Jeg skrev 90 og ikke 91, men la gå.

Det sto mellom de to øverste. 

Anonymkode: ebf4c...d34

På 8.2.2021 den 20.51, ISW skrev:

De gangene jeg har fått målt GAF-score har jeg typisk hatt høyere score på funksjon enn symptomer. Som Kupton sier så er ikke dette en selvtest. Hvis jeg likevel skal driste meg til å gjette, et estimat, tror jeg jeg nå ligger høyt på 60-tallet på S og på 80-tallet på F. 

Har en angstlidelse som har vært plagsom siste måneden. 

Det er ganske bra da. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...