Gå til innhold

Hvor lang tid bruker ditt strømselskap på å gjøre fakturabeløp tilgjengelig på din side?

Anbefalte innlegg

Jeg er misfornøyd med Hafslund. Nå er det 8-9 februar, og enda vet jeg ikke hva Januar strømmen kommer på. En regning som nok blir dyr. Må vel gå an å få vite raskere?

Anonymkode: fd701...b3a

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er misfornøyd med Hafslund. Nå er det 8-9 februar, og enda vet jeg ikke hva Januar strømmen kommer på. En regning som nok blir dyr. Må vel gå an å få vite raskere?

Ganske vanlig. Kommer nok rundt den 10.

Anonymkode: 31553...ca5

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske vanlig. Kommer nok rundt den 10.

Skulle tro det var teknisk mulig å få vite det den 1ste. Det skal vel ikke regnes manuelt???

• 2 uker senere...

Nå er det den 20de og jeg har fortsatt ikke fått. Jeg pleier alltid betale den 19de. De har problemer med å skrive ut fakturaer, grunnet bytte av datasystem. Så jeg vet fortsatt ikke hvor mye jeg skal budsjettere med denne måneden. Hafslund, dere suger!

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det den 20de og jeg har fortsatt ikke fått. Jeg pleier alltid betale den 19de. De har problemer med å skrive ut fakturaer, grunnet bytte av datasystem. Så jeg vet fortsatt ikke hvor mye jeg skal budsjettere med denne måneden. Hafslund, dere suger!

Kan du ikke logge deg inn å sjekke fakturaen online?

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke logge deg inn å sjekke fakturaen online?

Det gjør jeg ca 5 ganger om dagen.....

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør jeg ca 5 ganger om dagen.....

Vi er blitt helt strøm-nerder 😅 Sjekker pris og forbruk mange ganger per dag! Venter med å lade bil og sette på vaskemaskin til prisen er lav eller middels.

57 minutter siden, påskelilje skrev:

Vi er blitt helt strøm-nerder 😅 Sjekker pris og forbruk mange ganger per dag! Venter med å lade bil og sette på vaskemaskin til prisen er lav eller middels.

Jeg er ikke så flink til å sjekke priser. Men legger opp ett budsjett den 19de hver måned. Nå vet jeg enda ikke hva jeg må ut med fra Januar. Synes godt de kunne lagt om systemene sine i en sommermåned. Da er jo ofte strømregningen lav.

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så flink til å sjekke priser. Men legger opp ett budsjett den 19de hver måned. Nå vet jeg enda ikke hva jeg må ut med fra Januar. Synes godt de kunne lagt om systemene sine i en sommermåned. Da er jo ofte strømregningen lav.

Men kan du gå inn og se strømprisen time for time? Hos oss har den vanligvis 2 topper: i 7-8 tida og i 16-17 tida. Forbruket kommer 2 dager på etterskudd,  og da kan en se om en f.eks. brukte mye strøm når det var høy pris. Frem til for 3-4 uker siden, tenkte jeg ikke på dette.  Nå følger vi med og bruker  lite strøm når prisen er høy  og treffer ganske bra.

3 timer siden, påskelilje skrev:

Men kan du gå inn og se strømprisen time for time? Hos oss har den vanligvis 2 topper: i 7-8 tida og i 16-17 tida. Forbruket kommer 2 dager på etterskudd,  og da kan en se om en f.eks. brukte mye strøm når det var høy pris. Frem til for 3-4 uker siden, tenkte jeg ikke på dette.  Nå følger vi med og bruker  lite strøm når prisen er høy  og treffer ganske bra.

Den funksjonen finner jeg ikke hos hafslund.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den funksjonen finner jeg ikke hos hafslund.

Joda, se her: 

https://www.hafslundstrom.no/strom/privat/kundefordeler/7116

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...