Gå til innhold

Jeg liker meg best når andre er svake.

Anbefalte innlegg

Vet det er provoserende, men jeg liker ikke når andre er sterke eller oppnår det samme som meg. Jeg mener ikke at jeg gleder meg over andres ulykke, og det kommer veldig an på hvem det er, men jeg bare hater når andre klarer det jeg klarer. Jeg tror kanskje jeg pga mobbing har opparbeidet meg en slags narsissisme? Jeg vet jeg aldri vil bli verdensmester og jeg har ikke noe behov for å bli noe bedre enn de som allerede er på en topp. Men det er hvis det er noen fra samme område som meg, som skulle klart noe av det samme jeg ikke liker meg. Da begynner jeg med en gang å søke til andre ting, for da blir det kjedelig. 
Jeg liker heller ikke at det er så mange som har fått muligheter.. pga sosiale media har mange muligheter åpnet seg for ekstremt mange, og det er veldig kjedelig å se på egentlig..

Anonymkode: 7c920...303

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet det er provoserende, men jeg liker ikke når andre er sterke eller oppnår det samme som meg. Jeg mener ikke at jeg gleder meg over andres ulykke, og det kommer veldig an på hvem det er, men jeg bare hater når andre klarer det jeg klarer. Jeg tror kanskje jeg pga mobbing har opparbeidet meg en slags narsissisme? Jeg vet jeg aldri vil bli verdensmester og jeg har ikke noe behov for å bli noe bedre enn de som allerede er på en topp. Men det er hvis det er noen fra samme område som meg, som skulle klart noe av det samme jeg ikke liker meg. Da begynner jeg med en gang å søke til andre ting, for da blir det kjedelig. 
Jeg liker heller ikke at det er så mange som har fått muligheter.. pga sosiale media har mange muligheter åpnet seg for ekstremt mange, og det er veldig kjedelig å se på egentlig..

Du er ikke helt frisk.

Anonymkode: c4cae...6f6

2 timer siden, Glitter skrev:

Vet ikke helt hva du mener man skal svare på dette. Synes det er merkelig å ikke like at noen klarer det samme som en selv.

Jeg synes det blir kjedelig når andre oppnår det samme som meg selv. Men det er oftest hvis de er fra stedet jeg er fra.. at det er andre som er før meg har ingenting å si

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...