Gå til innhold

Pen i speilet, pen på nærbilder, grusom på litt større avstand

Anbefalte innlegg

Når jeg er alene tar jeg litt bilder av meg selv fordi jeg selger klær. Ansiktet fjerner jeg jo når jeg legger ut, men det blir så stor forskjell, eller er det lys og vinkel? Det er jo ingen som tar bildet så jeg ser jo ikke hvordan kamera står i forhold til meg, altså, må jeg bruke selvutløser og satse på at det blir greit. Men jeg blir så trist når jeg ser trynet mitt noen ganger! Så fort bildet er tatt på avstand så er jeg mørk under øynene, ser slitt ut rett og slett! Ser også ut som kinnene mine presser seg opp slik at det er ei lang rynke/linje rett under øyet, akkurat der man får de vet du. 

Anonymkode: 56484...f95

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...