Gå til innhold

SOVEMEDISIN! Reagerte forskjellig på stilnoct og zolpidem,flere?

Anbefalte innlegg

Stilnoct funker for meg når jeg plages med søvn. Denne gang fikk jeg zolpidem på apoteket, pga at de ikke hadde liten pakke stilnoct, men dette skulle være tilsvarende. Det jeg oppdager når jeg skulle legge meg, var at jeg ble kvalm å måtte kaste opp. Så zolpidem var ingen heldig match. Men hvis de har akkurat samme virkestoff? Hvorfor reagerer jeg så forskjellig da? 

Anonymkode: 5033e...eeb

Fortsetter under...

1 minutt siden, kupton skrev:

Kan det ha vært et tilfeldig hendelse? At kvalmen skyldes noe annet?

Nei, det tror jeg ikke, ganske sikker på at det er medisinen som utløste det. Men er d noe forskjell på de 2 medisinene? 

Annonse

Akkurat nå, kupton skrev:

Alle tabletter inneholder aktivt stoff og hjelpestoffer. Det er samme virkestoff i de to, men ulike hjelpstoffer. Det hender at personer reagerer ulikt på hjelpestoffene.

Ok, så altså det kan være forklaringen. Merket sykt stor forskjell. Takk for svar, håper jeg får endret medisin, så jeg bare får stillnoct når jeg trenger. Denne var ikke god. 

2 minutter siden, kupton skrev:

Det er dessverre leveringsproblemer på Stilnoct for tiden.

Nei 😮 er ikke bare jeg som sliter med søvnen da skjønner jeg. Heh.. Håper det finnes en løsning, man får sjekke ut flere apotek, mulig det hjelper🤔

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror jeg ikke, ganske sikker på at det er medisinen som utløste det. Men er d noe forskjell på de 2 medisinene? 

Du kan egentlig ikke være sikker på det etter kun en gang. Prøv på nytt en annen kveld, -hvis det samme skjer da, så reagerer du på et av tilleggsstoffene. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...