Gå til innhold

Hvilke dager kommer posten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I posrkassa? 

Anonymkode: 91f66...3a1

I år kommer den mandag, onsdag og fredag i partallsuker og tirsdag og torsdag i oddetallsuker hos oss. Skjønt, noen ganger ligger det post i kassen på dager den ikke skulle kommet så jeg vet da søren...

I fjor var det omvendt, odde antall dager i oddetallsuker og likt antall dager i partallsuker, lettere å huske på, men så var det 53 uker i 2020 og dermed to oddetallsuker på rad og det ble bare rot...

7 minutter siden, Lillemus skrev:

I år kommer den mandag, onsdag og fredag i partallsuker og tirsdag og torsdag i oddetallsuker hos oss. Skjønt, noen ganger ligger det post i kassen på dager den ikke skulle kommet så jeg vet da søren...

I fjor var det omvendt, odde antall dager i oddetallsuker og likt antall dager i partallsuker, lettere å huske på, men så var det 53 uker i 2020 og dermed to oddetallsuker på rad og det ble bare rot...

Hos meg så hender det at posten kommer veldig sent på ettermiddagen.  Det har den begynt med etter omleggingen. Kan være derfor det plutselig oppleves at det ligger post i kassa på feil dag. Har du vært å sjekket kassa på kvelden?

Endret av emilie321
2 timer siden, emilie321 skrev:

Hos meg så hender det at posten kommer veldig sent på ettermiddagen.  Det har den begynt med etter omleggingen. Kan være derfor det plutselig oppleves at det ligger post i kassa på feil dag. Har du vært å sjekket kassa på kvelden?

Her går posten kl. 9 om morran omtrent. Og det hender det ligger post i kassa både onsdag, torsdag og fredag så ikke vet jeg hva posten driver med.

21 minutter siden, Lillemus skrev:

Her går posten kl. 9 om morran omtrent. Og det hender det ligger post i kassa både onsdag, torsdag og fredag så ikke vet jeg hva posten driver med.

Nei, jeg går iallefall helt i surr når de skal komme og ikke.  Nå har jeg sluttet å sjekke kassa så ofte, bortsett fra hvis jeg venter på noe.

Annonse

2 timer siden, emilie321 skrev:

Nei, jeg går iallefall helt i surr når de skal komme og ikke.  Nå har jeg sluttet å sjekke kassa så ofte, bortsett fra hvis jeg venter på noe.

Vi sjekker hver dag som før, for ingen av oss klarer å holde styr på om posten skal komme eller ikke. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...