Gå til innhold

Man kan ha psykose uten å lide, det er et valg.

Anbefalte innlegg

Å ha psykose kan ofte være slitsomt, vanskelig og vondt, men det trenger ikke være sånn. Det er helt opp til deg som lider. Psykosen eksisterer i sinnet, men man trenger ikke å være tilstede der. Ved å ikke være der psykosen er så slutter man å lide av den. Da er man trygg og man slutter å føle seg redd, sliten og trist. Det hele handler om å tørre å gi slipp og akseptere. 

Anonymkode: 9d80d...f9d

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja helt enig skal en bli kvitt psykose må en bare ha sterk vilje og tålmodighet så får en det vekk til slutt. En må bare ikke la de tankene ta overhånd. Det er et valg man tar. 

Anonymkode: 494ed...663

Det du sier er bare til å le av. 

UtakknemligDiva

Jeg føler også aspergersen sitter i hodet. Jeg bare kommer ikke fra en høyt utdannet familie som presset på og lærte meg å være arrogant og kreve mer. Jeg kommer fra familie der det var greit bare man hadde jobb, tull å bry seg om merkeklær og passe på så en ikke er slem mot andre idioti. Nå driver jeg å lører meg å være mer ego, leve i egen verden, være mer narsissistisk, lære meg å tråkke mer på folk. For man kan bare ikke vike, eneste som skjer er at man blir tråkket på selv. Folk eier ikke takknemmelighet, og jeg er for fin for å ha den rollen. Potetsekk mobberne kler bedre å ha den plassen

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha psykose kan ofte være slitsomt, vanskelig og vondt, men det trenger ikke være sånn. Det er helt opp til deg som lider. Psykosen eksisterer i sinnet, men man trenger ikke å være tilstede der. Ved å ikke være der psykosen er så slutter man å lide av den. Da er man trygg og man slutter å føle seg redd, sliten og trist. Det hele handler om å tørre å gi slipp og akseptere. 

Så enkelt er det altså.

Anonymkode: 28271...ce5

På 11.2.2021 den 11.18, Admin skrev:

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Admin

Der var du bare furten for at kommentaren min til 'Idioti sitter også i hodet' var like indirekte som det som ble sitert. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var du bare furten for at kommentaren min til 'Idioti sitter også i hodet' var like indirekte som det som ble sitert. 

Noen trodde at det å bruke ordet furten var tegn på.psykose og skrev om det i en tråd. 

Anonymkode: 87433...97f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...