Gå til innhold

Barn igjen - Cilie

Anbefalte innlegg

Fant tilbake til denne, og lurer på hvordan det går med deg Cilie. Temaet var nylig aktuelt (det å sette i gang forsøk i siste lita) for oss, men vi droppet det etter noe tids grubling. Fyller 40 til våren. Hvordan gikk det med dere? Et sted i tråden skrev du at du skulle vente 1-2 måneder for å se om det ble aktuelt med forsøk. Det var i fjor sommer, og nå lurer jeg på om dere gikk for det eller ikke. Husker jeg fulgte litt med på deg tidligere fordi jeg kjente meg så igjen i ambivalensen. Håper at uansett hvilket valg dere landet på at alt går bra med dere. Du trenger selvfølgelig ikke å svare :)

Anonymkode: c1c2e...897

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459312-barn-igjen-cilie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke Cilie, men ut i fra de sparsommelige opplysningene her, kjenner jeg meg igjen i problemstillingen. Og uten å grave for mye etter mer opplysninger.. Jeg traff mannen i mitt liv i siste liten. Var usikker på ommjeg ville ha barn så sent.

Fylte 42 år i fjor høst, og har en 3 åring og 1-åring. Forstår ikke i dag at jeg i det hele tatt vurderte bort dette. 

Slutt å tenk, livet er for kort. Just do it❤️

Anonymkode: 1fff7...f72

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459312-barn-igjen-cilie/#findComment-4023924
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...