Gå til innhold

Hvor frisk bør man være psykisk før man burde få barn?

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg syns ikke det.

Anonymkode: e5afd...7aa

Eller resten av de 20% av arbeidsstyrken som av en eller annen grunn ikke er i jobb?

Anonymkode: f5361...410

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller resten av de 20% av arbeidsstyrken som av en eller annen grunn ikke er i jobb?

Anonymkode: f5361...410

Jeg mener at skal du ha barn så må du være såpass frisk at du klarer å jobbe. Jag ble selv ung ufør ifjor, og har slått fra meg alle tanker om å få barn.

Anonymkode: e5afd...7aa

Det alt koker ned til er at kun de som er friske og pengesterke bør få barn. Natural selection og survival of the fittest. Men siden kjønnsdriften og egoismen er større enn fornuften vil det aldri bli noen forandring eller endring mot en superhuman elite. Menneskeheten evolveres ikke oppover til noe bedre genmessig, men vil alltid stå på stedet hvil. Kanskje like greit. 

Anonymkode: bd7db...0a7

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menneskeheten evolveres ikke oppover til noe bedre genmessig, men vil alltid stå på stedet hvil.

IQ'en er på vei ned.

Utvikling av gjennomsnittlig IQ blant norske rekrutter fra 1954 til 2008.:

27TAG40ttCWc512fBuD0uAxESxAKW7O8WsVtzwWv

Anonymkode: 1d2e7...cab

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

IQ'en er på vei ned.

Utvikling av gjennomsnittlig IQ blant norske rekrutter fra 1954 til 2008.:

27TAG40ttCWc512fBuD0uAxESxAKW7O8WsVtzwWv

Rystende at vi blir dummere. Til slutt havner vi på apestadiet igjen. 🐵

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rystende at vi blir dummere. Til slutt havner vi på apestadiet igjen. 🐵

Toppen er nådd. Nå går det bare nedover.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Toppen er nådd. Nå går det bare nedover.

Ifølge kurven er barna mine smartere enn meg, men barnebarna kommer til å bli dummere enn meg om utviklingen fortsetter. 

Men jeg har vanskelig for å tro det. Barn av smarte mennesker blir vel ikke dumme? Og hvordan kan det ha seg at barn av dumme mennesker blir smarte?

Worrisome Plenty

De fattige får flest barn. I flyktningeleire fødes det veldig mange barn. Det er her oppe i vesten vi føder få barn. Vi er mer opptatt av å realisere oss selv, og hva vi kan gjøre for å nyte mer. I midt-østen og afrika, er de mer opptatt av å ha barn som kan vokse opp og forsørge foreldrene når barna blir voksne.

Endret av Worrisome Plenty

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...