Gå til innhold

Forbanna mas. Menn skal begynne å gå med blomster. MÅ de i avisa for det?

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Så gå med blomsterklær, jenteklær da. Alle skal stå så frem med sine «store valg» nå, men jeg synes ting faktisk var godt nok som det var. Jeg skal ikke nekte noen noe, men folk må tåle at vi har våres ærlige meninger om det og ikke bare ta til seg jubel og hyllest. 
Det er en ekstrem trang til forandring. 
Det er noe med følelsen av tilhørighet og. Dette vil ødelegge helt følelsen av tilhørighet. 
Jeg vil fortsette å få være kvinne. De kaker det gammeldags, men jeg har det greit altså. Er verre å se disse nye folka tro at de forandrer verden så mye mer enn alle andre. Huff, det er ei tragedie 

Fortsetter under...

2 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Så gå med blomsterklær, jenteklær da. Alle skal stå så frem med sine «store valg» nå, men jeg synes ting faktisk var godt nok som det var. Jeg skal ikke nekte noen noe, men folk må tåle at vi har våres ærlige meninger om det og ikke bare ta til seg jubel og hyllest. 
Det er en ekstrem trang til forandring. 
Det er noe med følelsen av tilhørighet og. Dette vil ødelegge helt følelsen av tilhørighet. 
Jeg vil fortsette å få være kvinne. De kaker det gammeldags, men jeg har det greit altså. Er verre å se disse nye folka tro at de forandrer verden så mye mer enn alle andre. Huff, det er ei tragedie 

Like blid som alltid.

Anonymkode: 8fea7...d16

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...