Gå til innhold

Private som tilbyr hjerneskanning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, men som sagt i tidligere tråder ang. samme emne når det gjelder privat CT/MR, trengs det henvisning fra lege. Du må ordne deg det først før du ev. kan søke på det private markedet. Du kan jo selvsagt spørre en privat lege om henvisning, men:

Er dette din psykiske lidelse som driver deg til å skulle overbevise deg om at du har eller ikke har en hjerneskade? Hva sier det offentlige helsevesenet ang. dette? Hvorfor stoler du ikke på deres undersøkelser?

Jeg stiller spørsmålene fordi jeg er redd for at du legger penger i kostbar behandling som ikke gir deg mer svar enn det du har i dag.

Ønsker deg uansett lykke til og håper du finner ut av det på en eller annen måte som føler riktig for deg :) - men det kan være lurt å spørre andre rundt deg om synspunkter...

Gjest Hjerneskada
8 minutter siden, kupton skrev:

......., og hvis MR viser at du har en liten hjerneskade. Hva bruker du den opplysningen til?

Det føles så deilig å være hjerneskadet. 😛 Da kan jeg faktisk være like hjerneskadet som jeg føler meg. 😅

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...