Gå til innhold

Føler at mange er så dumme

Anbefalte innlegg

Og jeg føler meg mye mer intelligent og oppegående enn de fleste nå. Blir irritert langt inn i margen av hvor utrolige dumme i hodet folk kan være! Og jeg får sånn uforklarlig lyst til å krangle med folk.

Vanligvis er jeg ikke sånn. Kan det være et symptom på oppstemt episode bipolar? 

Anonymkode: 88f0d...a45

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459409-f%C3%B8ler-at-mange-er-s%C3%A5-dumme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg føler meg mye mer intelligent og oppegående enn de fleste nå. Blir irritert langt inn i margen av hvor utrolige dumme i hodet folk kan være! Og jeg får sånn uforklarlig lyst til å krangle med folk.

Vanligvis er jeg ikke sånn. Kan det være et symptom på oppstemt episode bipolar? 

Hvis du er så oppegående hvorfor henger du på psykiatriforumet da? 

Anonymkode: 4c6b3...a33

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er så oppegående hvorfor henger du på psykiatriforumet da? 

Så du tror at psykisk sykdom har med intelligens å gjøre? 😂

Jeg lurer på om et nyoppstått symptom kan være tegn på om jeg er på vei inn i en ny oppstemt episode. Men jeg har egentlig svaret selv, og det er ja. 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror at psykisk sykdom har med intelligens å gjøre? 😂

Jeg lurer på om et nyoppstått symptom kan være tegn på om jeg er på vei inn i en ny oppstemt episode. Men jeg har egentlig svaret selv, og det er ja. 

Tror du at å være oppegående har med intelligens å gjøre? 

Du skrev at du var mer intelligent OG oppegående. Jeg snakker om oppegående. 

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at å være oppegående har med intelligens å gjøre? 

Du skrev at du var mer intelligent OG oppegående. Jeg snakker om oppegående. 

Vi legger kanskje ulike ting i begrepet "oppegående". For meg kan det være ensbetydende med intelligent, for deg noe annet. For meg kan det også bety velfungerende. Jeg føler meg både intelligent og velfungerende, mer enn de fleste akkurat nå. Jeg henger her blant annet for å lære om og forstå bedre min egen psykiatriske diagnose. Du da? Hvorfor henger du her? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...