Gå til innhold

Hvor lenge siden er det du siste følte deg lykkelig?

Hvor lenge siden er det du siste følte deg lykkelig?  

10 stemmer

1. 1. Hvor lenge siden er det du siste følte deg lykkelig?

• En dag
      4
    • En uke
      1
    • Et par uker
      0
    • En måned
      1
    • Noen måneder
      0
    • Ett år
      0
    • Flere år
      1
    • Ti år
      1
    • Kan ikke huske sist jeg var lykkelig
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sliter i disse tider, hvor lenge er det siden du siste følte deg lykkelig?

Anonymkode: 4181c...f87

Lykke er noe som ikke er målbart.  Lykke er ikke noe som du er kl. 15.00 på fredager.  

Anonymkode: 91566...c0a

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sliter i disse tider, hvor lenge er det siden du siste følte deg lykkelig?

Anonymkode: 4181c...f87

I dag var vi på en gård for å hente ved og sønnen i huset ga meg en omvisning i fjøset og utenfor, der sto bl.a. en hest som jeg fikk kose med og når jeg kan legge armene rundt en hestehals, legge kinnet mot den myke pelsen og kjenne den gode lukta - ja, da er jeg lykkelig jeg! :) De hadde masse andre dyr også så jeg har klødd et par geiter, snakket med noen moskusender (som lagde verdens søteste lyder!) og sett på noen overlegne emuer! Elsker dyr og gleder meg til vi skal tilbake for å kjøpe mer ved!

Annonse

50 minutter siden, emilie321 skrev:

Er veldig glad for å ha sovet i nesten 6 timer i strekk (jukset litt med å ta en imovane i går da..)  Nå skal jeg lage meg en iskaffe og da blir denne morgenen perfekt. Litt lykkefølelse har jeg nok nå.

Jeg blir også lykkelig over å få sovet i strekk en del timer :) . God søvn er viktig! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...