AnonymBruker Skrevet 17. februar 2021 Skrevet 17. februar 2021 Eller er det ingen som får vite at man har hentet den ut? Snakker nå om hele journalen ikke helsenorge... Anonymkode: e2780...b86 0 Siter
kupton Skrevet 17. februar 2021 Skrevet 17. februar 2021 Ja, det skrives journalnotat der det står at kopi er sendt. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 17. februar 2021 Skrevet 17. februar 2021 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller er det ingen som får vite at man har hentet den ut? Snakker nå om hele journalen ikke helsenorge... Anonymkode: e2780...b86 Jo, og det journalnotatet medfølger den kopien du har bedt om. Jeg fortalte i en eller annen tråd at et DPS jeg ba om journal fra tilbydde meg å gjennomgå journalen på DPS-et og være tilgjengelig om jeg hadde spørsmål. I det siste journalnotatet står det: "Pas. ønsker utskrift av journalen. Har blitt tilbudt time for gjennomgang. Hun ønsker primært å få den tilsendt." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.