Gå til innhold

Hva er falskt ved deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du falsk hårfarge? 

Falske øyenvipper? 

Mascara? 

Foundation? 

Eyeliner?

Neglelakk? 

Botox? 

Fortell gjerne om du er mann eller kvinne og. 

Anonymkode: dd2ff...71f

Bruker lite sminke. Forsøker kun å jevne øyenbrynene litt. Og bruker litt selvbruning/ glow. Jeg synes det er fint å se naturlig ut. 

Endret av Thebutterfly
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du falsk hårfarge? 

Falske øyenvipper? 

Mascara? 

Foundation? 

Eyeliner?

Neglelakk? 

Botox? 

Kvinne 50+ og bruker overhodet ikke sminke. Bruker ansiktskrem (dag + natt), håndkren i perioder hvor hendene er veldig tørre, lypsyl og fotkrem av og til. That's it. :) 

Annonse

Jeg har nesten alltid farget eller stripet håret, nå gjør jeg det for å få vekk de grå. Nekter å ha grått hår. Sminke er det lenge siden jeg har brukt, før måtte det på daglig. Det var det som var mitt fjes, nå bryr jeg meg ikke lenger. 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du falsk hårfarge? 

Falske øyenvipper? 

Mascara? 

Foundation? 

Eyeliner?

Neglelakk? 

Botox? 

Er det du som også skriver disse trådene på andre forum?

jeg synes du er teit som mener vanlig sminke og hårfarge er å være «falsk». Det er ganske stor skille mellom å pynte seg litt og være en plastikk barbie som disse ex on the beach damene og disse IG damene som tar bilder i urealistiske vinkler der de ikke ligner seg selv et snev i virkeligheten. Men disse kritiserer ingen, disse blir forgudet og valgt som kone og mor av menn som kan velge i flottere damer med gode verdier.

er selv naturlig pen uten noe PLASTIKK og botox eller tar ikke urealistiske bilder. Men bleker håret og bruker LITT sminke, det må jrg få lov til uten å bli stemplet som falsk, en som har dårlige verdier og egt er stygg etc. Kjenner jeg blir skikkelig sint av dette innlegget og holdningene dine. Er du kanskje mindre pen og lite populær blant menn ts?? Misunnelig på pene damer som blir enda flottere med litt sminke og hårfarge? 

ingen henger ut disse latterlige og stygge botox damene med rumpe innlegg og som ikke ligner seg selv lenger. Da er man sjalu og fæl hvis man kritiserer de. Disse har sykt dårlige verdier, er ustabile og tomme mellom ørene. Men alle elsker de og mannfolka skal på død og liv ha seriøse forhold med de og gjøre de gravide!! At folk mener man må ha plastikk i seg for å være fin nok er lattelig, det har jeg ofte hørt fra folk. Min personlige mening er at det er utrolig stygt og tacky. Jeg synes feks menn som bruker selvbruning og boler er drit stygt.

Kan nevne enkelte fra paradise hotel og ex on the beach som har blitt foreldre og startet et tv program, at barnevernet ikke har tatt ungen. De er totalt evneveike og har dårlig innflytelse på ungen.

Anonymkode: 72f71...0aa

Annonse

På 17.2.2021 den 10.40, AnonymBruker skrev:

Har du falsk hårfarge? 

Falske øyenvipper? 

Mascara? 

Foundation? 

Eyeliner?

Neglelakk? 

Botox? 

Hva med deg da? Mann eller kvinne, og hva er det du kaller falskt på/med deg?

Jeg gjør massevis av det du kaller falskt, og det gjør de fleste jeg omgås. Jeg sminker meg daglig og bruker både serum, kremer og foundation hver dag. Deo og parfyme er sikkert falskt det også? Ellers har jeg som regel neglelakk på både på føtter og hender, og jeg peeler og smører både kropp og ansikt jevnlig. Rett som det er tar jeg en ansiktsmaske, og innimellom også en hårkur.  Jeg har operert inn kirurgisk stål og skruer i både hender og føtter, og har erstattet en tann som ble brukket med en kunstig tann. Jeg har hull i ørene og et par små tattoveringer jeg tok for 100 år siden.  Jeg farger ikke håret og bruker ikke stylingprodukt, og har hverken gjennomført plastikkirurgi eller tatt noen injeksjoner av noe slag. Jeg tar vitamintilskudd, og det er vel falskt det også slik du definerer det her.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Falsk hårfarge

Ellers har jeg sluttet å bruke Foundation så bruker ingenting av sminke. 

Liker du det bedre sånn eller er det annen årsak til at du har sluttet med dette? Tenker du at du er mer "ekte" uten sminke? 

Hva med alt annet da, bruker du deo feks?

1 minutt siden, Kayia skrev:

Liker du det bedre sånn eller er det annen årsak til at du har sluttet med dette? Tenker du at du er mer "ekte" uten sminke? 

Hva med alt annet da, bruker du deo feks?

Nei det er egentlig bare fordi jeg føler jeg ikke trenger Foundation lenger for å gå ut. Hadde mye kviser før, men ikke nå. 

Nei aldri brukt deo faktisk. Ikke bodylotion heller

Jeg er med i en gruppe på Facebook, knyttet til sminke for voksne kvinner. Her er det mange på 50+ som aldri har brukt sminke, eller til nøds mascara. Mange her har virkelig fått et løft, både når det gjelder utseende og selvbilde, gjennom å lære seg basic bruk av sminke til hverdags, ved hjelp av  kvalitetsprodukter. Blir nesten litt misunnelig på de som har det ukjente potensiale å hente fram! ;) 

Jeg har nemlig brukt sminke og hudpleieprodukter gjennom hele livet, og farger også håret. For meg handler det om å ta vare på eget utseende, og om å føle meg vel. Ser ingenting negativt i det. 

Anonymkode: a1c37...f54

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nemlig brukt sminke og hudpleieprodukter gjennom hele livet, og farger også håret. For meg handler det om å ta vare på eget utseende, og om å føle meg vel. Ser ingenting negativt i det. 

Anonymkode: a1c37...f54

Jeg syns også at de aller fleste ser bedre ut med litt sminke. Alle trenger ikke foundation og svært mange bruker denne feil, men de aller fleste ser mer opplagt ut med lett markerte øyne og litt farge på leppene etter min mening. 

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...