Gå til innhold

Økonomisk angst pga dårlige gener

Anbefalte innlegg

får ikke dekket de åreknutene jeg har, så jeg kan betale 22.000 for å fjerne de, men dette er dritt som kommer tilbake med årene, og jeg er bare 30. Men de gjør utseendet mitt mye eldre. Det er bare så surt å måtte betale for slik når det skyldes dårlige gener! 

Anonymkode: 9e6ce...1d6

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

får ikke dekket de åreknutene jeg har, så jeg kan betale 22.000 for å fjerne de, men dette er dritt som kommer tilbake med årene, og jeg er bare 30. Men de gjør utseendet mitt mye eldre. Det er bare så surt å måtte betale for slik når det skyldes dårlige gener! 

Gå til lege og si at det gjør vondt, da får du kanskje dekket det. For åreknuter kan visst gjøre vondt. En mann jeg kjenner fikk operasjon for åreknute som gjorde vondt.

Anonymkode: a5026...0d9

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til lege og si at det gjør vondt, da får du kanskje dekket det. For åreknuter kan visst gjøre vondt. En mann jeg kjenner fikk operasjon for åreknute som gjorde vondt.

Er det akseptabelt å lyve for å tuske til seg oppfentlige goder?

Anonymkode: 8db2b...d23

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stortingspolitikere og andre offentlige ledere lyver og skaffer seg ekstra goder fra felleskapet, så da synes jeg det er greit at vanlig mennesker også gjør det. 

Anonymkode: 29b96...47f

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

haha ja 😛 Det var nemlig slik før at man fikk dekket slikt. Men staten bestemte seg for at disse skulle være ganske store før man får det dekket, og dette sa også legen  at de ikke skjønte vitsen med. Jeg har allerede fått dekket noen. Jeg hadde noen store, betalte bare 370 eller noe. En egenandel. Men det ble igjen noen, men de er bare kosmetiske. Man ser dem når det blir varmt. har fåt en på kneet som bare blir større og større, har i tillegg en ekkel lang nuddel nedover siden av høyre ben, men dette synes også bare når det er varmt. er lett å stå nå og tenke at de synes ikke, og jeg går jo i bukser nå så jeg blir ikke å tenke så på dem, men jeg la merke til dem sist sommer, og de kommer bare til å bli større med årene. var til ny konsultasjon i desember , hos han samme som opererte meg, og han ville gi meg litt rabatt fordi det var så synd at ei så ung som meg skulle få dem. 

De jeg fikk dekket, var det bare såvidt jeg fikk dekket. den første legen nektet meg og sa at han skjønte  det var surt å ha dem, men at de ikke var store nok til å få de dekket, mens jeg fikk ny lege og prøvde meg en gang til. hun henviste meg. 

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stortingspolitikere og andre offentlige ledere lyver og skaffer seg ekstra goder fra felleskapet, så da synes jeg det er greit at vanlig mennesker også gjør det. 

Anonymkode: 29b96...47f

Det er sånn barn tenker.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i noen tilfeller. Hvis en person har problemer med det som TS. Det er jo folk som får fedmeoperasjon fordi de har spist seg for feite. Hvorfor skal ikke en person som uforskyldt har fått skjemmende åreknuter få det dekket? Så ja, av og til er det greit å lyve.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, i noen tilfeller. Hvis en person har problemer med det som TS. Det er jo folk som får fedmeoperasjon fordi de har spist seg for feite. Hvorfor skal ikke en person som uforskyldt har fått skjemmende åreknuter få det dekket? Så ja, av og til er det greit å lyve.

Ikke rart velferdsstaten synger på siste verset.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart velferdsstaten synger på siste verset.

Dette har vært sagt lenge!!!! Det er da ikke ikke folk som lyver til seg dekket operasjon for åreknuter som er grunnen til at den går under! Da er det mer at norge tar inn for mye innvandrere som ikke gjør annet enn å ruge barn, late nordmenn som vil sitte hjemme.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har vært sagt lenge!!!! Det er da ikke ikke folk som lyver til seg dekket operasjon for åreknuter som er grunnen til at den går under! Da er det mer at norge tar inn for mye innvandrere som ikke gjør annet enn å ruge barn, late nordmenn som vil sitte hjemme.

Skyldes nok alt dette, tenker jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...