Gå til innhold

Demotivert og depresjonen trigges av å se på sted å bo..

Anbefalte innlegg

fordi når jeg leser annonsen så er de jeg evt skal dele med først i 20-årene og studerer og jobber ved siden av. Der kommer jeg på 30, aap og vet ikke hva hun vil med livet. 
Altså, må jeg egentlig vurdere å bo alene hvis ikke selvfølelsen skal få en knekk. Men det er jo mye  dyrere. Jeg føler alle studerer. Det jeg selv gjorde men som ble ødelagt var noe som ikke trengte studier, og da hadde jeg jo ikke følt dette her. men jeg har liksom en utfordringen når det kommer til alt. De sosiale ferdighetene er ikke 100% på plass, de er på god plass når jeg har en god periode, men jeg vet ikke helt hva som gir meg så gode perioder noen ganger. Det kan være vær, mestring, dagsformen. 

Anonymkode: 48138...7dc

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi når jeg leser annonsen så er de jeg evt skal dele med først i 20-årene og studerer og jobber ved siden av. Der kommer jeg på 30, aap og vet ikke hva hun vil med livet. 
Altså, må jeg egentlig vurdere å bo alene hvis ikke selvfølelsen skal få en knekk. Men det er jo mye  dyrere. Jeg føler alle studerer. Det jeg selv gjorde men som ble ødelagt var noe som ikke trengte studier, og da hadde jeg jo ikke følt dette her. men jeg har liksom en utfordringen når det kommer til alt. De sosiale ferdighetene er ikke 100% på plass, de er på god plass når jeg har en god periode, men jeg vet ikke helt hva som gir meg så gode perioder noen ganger. Det kan være vær, mestring, dagsformen. 

Hva med å leie en egen leilighet som ikke ligger så sentralt?

Anonymkode: 0a010...bb7

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å leie en egen leilighet som ikke ligger så sentralt?

Det er veldig dyrt og ofte umøblert. og mange utleiere krever at den som leier har fast inntekt, er i jobb. Velkommen til fasadenorge.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig dyrt og ofte umøblert. og mange utleiere krever at den som leier har fast inntekt, er i jobb. Velkommen til fasadenorge.

Ja det har blitt veldig vanskelig også på leiemarkedet.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har blitt veldig vanskelig også på leiemarkedet.

Jeg tror nok aldri jeg kommer til å bli ordentlig glad. Født bunnmenneske, forblir bunnmenneske. Hvorfor er det slik at man aldri skal trives med livet? 

Annonse

1 minutt siden, aa-k-j skrev:

Sett inn annonse selv. Det gjorde jeg da jeg leide bolig og var lettere å få bolig enn å lete blandt annonser. 

Ok. på Finn ? Jeg synes det er helt greit å lete for da ser jeg på bilder og ser hvordan det ser ut. og så leser jeg om hvem jeg evt skal bo med. er det mange på 20 liksom så gidder jeg ikke. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. på Finn ? Jeg synes det er helt greit å lete for da ser jeg på bilder og ser hvordan det ser ut. og så leser jeg om hvem jeg evt skal bo med. er det mange på 20 liksom så gidder jeg ikke. 

Hvorfor ikke prøve en hybel for seg selv? Hybel er mindre og billigere enn leilighet og får mer privatliv enn om en bor med andre. Er og Facebook- grupper hvor det er utleie av boliger. 

1 time siden, aa-k-j skrev:

Hvorfor ikke prøve en hybel for seg selv? Hybel er mindre og billigere enn leilighet og får mer privatliv enn om en bor med andre. Er og Facebook- grupper hvor det er utleie av boliger. 

men jeg blir forferdelig ensom i hybeler og de i Oslo er ekstremt stygge og jeg blir veldig påvirket av farger og lys. forventer ikke noe helt nytt og sånn super fancy med masse utsikt såklart, men skal du ha hybel til rimelig penge så er det sånn kjeller med omtrent ingen glass. I tillegg så føler jeg meg enda mer ensom av tanken. 
ingen å komme hjem til, se mindre folk og alt blir bare helt stille rundt meg liksom? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

men jeg blir forferdelig ensom i hybeler og de i Oslo er ekstremt stygge og jeg blir veldig påvirket av farger og lys. forventer ikke noe helt nytt og sånn super fancy med masse utsikt såklart, men skal du ha hybel til rimelig penge så er det sånn kjeller med omtrent ingen glass. I tillegg så føler jeg meg enda mer ensom av tanken. 
ingen å komme hjem til, se mindre folk og alt blir bare helt stille rundt meg liksom? 

Da må du nok bare takke for de tilbud du får.  

59 minutter siden, aa-k-j skrev:

Da må du nok bare takke for de tilbud du får.  

og det er jo nettopp dette som gjør meg deprimert. jeg er liksom 30 og har ikke klart å skaffe meg kjæreste, en trygg jobb eller fått noe særlig nettverk. jeg er ei ensom jente i kjelleren som ikke har noen å komme hjem til. bunnkvinne altså

1 time siden, AnonymBruker skrev:

og det er jo nettopp dette som gjør meg deprimert. jeg er liksom 30 og har ikke klart å skaffe meg kjæreste, en trygg jobb eller fått noe særlig nettverk. jeg er ei ensom jente i kjelleren som ikke har noen å komme hjem til. bunnkvinne altså

Jeg er over 40, singel, uten barn, ufør og lite nettverk. I mai flytter den siste venninna jeg har igjen her jeg bor. Mistet 3 kamerater (dødsfall) og nå flytter 3 og siste venninna mi til annen plass slik de andre venninnene mine har gjort og det fordi de finner mannen i livet sitt. Selv om jeg savner de og skulle ønske jeg ikke var ufør klager jeg ikke. Er mange som er ufør eller uten jobb, uten kjæreste og barn. Heller singel enn i dårlig forhold.

Endret av aa-k-j
1 time siden, aa-k-j skrev:

Jeg er over 40, singel, uten barn, ufør og lite nettverk. I mai flytter den siste venninna jeg har igjen her jeg bor. Mistet 3 kamerater (dødsfall) og nå flytter 3 og siste venninna mi til annen plass slik de andre venninnene mine har gjort og det fordi de finner mannen i livet sitt. Selv om jeg savner de og skulle ønske jeg ikke var ufør klager jeg ikke. Er mange som er ufør eller uten jobb, uten kjæreste og barn. Heller singel enn i dårlig forhold.

Ok. Dette var bare for å vise at det er mer synd på deg men du klager ikke.

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg ikke vente noe mer av livet?

Det er opp til deg. Personlig har jeg lært at det ikke lønner seg å ha for høye forventninger samtidig som man må gjøre en egen innsats for å få det bra. Vil en f.eks ha jobb så må en oftest gjøre det som trengs for å finne en, men en må ikke virke for desperat i jobbsøknader/intervjuer. Og selv om en blir ufør så betyr det ikke at en aldri kan jobbe. 

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Dette var bare for å vise at det er mer synd på deg men du klager ikke.

Hehe nei det er ikke synd på meg. Jeg har det ganske bra. Hadde det vært synd på meg så hadde jeg klaget og noe av det verste jeg vet er at andre synes synd på meg (tok meg ikke nær av det du skrev). Ja jeg har opplevd mye vondt og bærer nok litt preg av det, men jeg har godtatt at ting har skjedd som jeg ikke kan endre på. 

Endret av aa-k-j
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ha en trygg og godt betalt jobb, blir lokfører. Kun ett år på skolen og et halvt års praksis. Lønn på 700 000 - 800 000.

https://www.vy.no/vygruppen/karriere-i-vy/lokomotivforer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...