Gå til innhold

Hvordan blir man mer eksklusiv i væremåte og sånn?

Anbefalte innlegg

Jeg havnet i et miljø av interesse hvor det tilfeldigvis var en del fra Asker, Bærum, Frogner men også rundt Oslo ellers. Felles for dem alle er likevel at de liksom ikke har begrensninger. De reiste til og med til både London og Paris ila 2020, de kjøper seg ny iphone hvert 2.år og studerte i utlandet mens pandemien startet. Det bare virker som de er glade hele tiden og alt går bare lett. Nå er det ikke noe mål for meg å kjøpe ny telefon hvert 2.år og slik, men jeg har alltid vært litt mer taperaktig. Jeg er jo fra en liten bygd og oppvokst med denne "jobbe hardt for lite penger" mentaliteten, men fikk et utseende som ikke helt matchet dette tydeligvis. Folk har trodd jeg var så oppegående, jeg ble invitert med de og det er flere menn som har vært interessert også fra denne vestkanten. Jeg vil være selvstendig så endte ikke opp som noe avhengig kone. 
Men jeg har alltid også endt opp litt upopulær/de har rygget unna. Jeg har også noen  ganger vært litt redd at de gjorde litt narr. Og jeg måtte skjule mye. Jeg har jo vært ekstremt klønete før,slik naturlig komisk. Jeg hadde lett for å bli ledd av på skolen, følte meg ofte som en gutt og alt slik og ble liksom bare så bestemt på at jeg skulle bli en annen og det sitter i enda. 
Jeg er sur på meg for at jeg er på nav, ser etter steder å bo og må dele med 20-åringer som er studenter eller finne en rævva hybel. Jeg er så bunnjente som det går an. Og jeg finner sikkert jobb i løpet av livet, men hva skal man med det når man ikke har noen familie å forsørge? 

Anonymkode: 21944...2dd

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Admin

Er det ikke på høy tid å sette en stopper for dette? Andre brukere med mindre  repeterende atferd har blitt utestengt før. 

Anonymkode: 64f32...043

hva er problemet med dette spørmålet?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva er problemet med dette spørmålet?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ble du krenka av at jeg spør hvordan man blir mer som folk forventer at man er? 

Problemet er at du ikke bruker Dagboken som arena for alle disse likelydende trådene dine. Problemet er også at folk blir lei når de flere ganger har forsøkt å hjelpe deg med både forståelse, respekt, råd og omsorg uten å nå inn til deg. Problemet er også at du ikke viser takknemlighet ovenfor alle som har brukt av sin tid og energi på å helhjertet hjelpe deg. Du har til og med vært veldig ufin og frekk mot mange som har prøvd å hjelpe. Når ikke du viser vilje til å ta til deg råd, ser jeg ikke poenget med at du skriver her. Da kan du like gjerne skrive på Dagbokforumet hvor ikke du får noe respons over hodet. Eller gå i skogen og snakke til et tre. Nytten for deg må jo være den samme, for det gir jo åpenbart ingen nytte at folk svarer deg på de andre forumene. Når ikke du har nytte av svarene du får, kan du heller skrive på Dagbok. Det er nå min mening. 

Anonymkode: 6abeb...892

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Admin

Er det ikke på høy tid å sette en stopper for dette? Andre brukere med mindre  repeterende atferd har blitt utestengt før. 

Anonymkode: 64f32...043

Du forstår vel at dette er et troll som bare etterligner en viss bruker!

Anonymkode: 7622f...a7b

Annonse

UtakknemligDiva
På 18.2.2021 den 5.53, cilie skrev:

Troll bør også bort.

Nei det er meg og spørsmålet er seriøst. Jeg lurer på hvordan man blir mer slik eksklusiv. Ikke at jeg skal bli en sånn der frognerfrue, for det er man født som. Men oppføre meg mer elegant... føler noen ganger at det er noe ustelt ved meg. Og ha roligere bevegelser. Jeg er rolig noen ganger, men har ticks når jeg er på privaten. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...