Gå til innhold

Tror dere at snø er fra svarteste helvete?

Anbefalte innlegg

Det tror jeg, og det er ikke tull en gang. Jeg hater snø! Snø er bare til for å plage meg. Jeg må måke masse snø og det er tungt. Og brøytemannskapene er på lag med djevelen for de gidder ikke å brøyte gatene her hvor jeg bor sånn at bilister skal kjøre seg fast. Kanskje de samarbeider med bilbergingstjenesten og bilverkstedene?  

Anonymkode: b17b7...b97

Fortsetter under...

Tenk på snømåking som noe positivt, du får masse god trening. Står det mange biler til hinder og rundt om i gatene så er det vanskelig for brøytemannskapene å holde veiene fri for snø. Jeg elsker snø for det er så mye morsomt man kan gjøre på vinteren. 

Nå er jeg ferdig med dagens økt. Snøen fra innerste, svarteste helvete i Satans rike er nå måkt fra gårdsplassen. Jeg sitter igjen med en svett kropp og røde brennende kinn. Faen som jeg haaater snø!!!

Annonse

3 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Mest sannsynlig er det CSI som skaper all snøen borti USA bare for å plage deg fordi de vet du blir så irritert. 

Nei, det er Satan sjøl som gjør dette mot meg. Satans verk. 

7 minutter siden, Ekstra skrev:

Aller best liker jeg sommeren, men om vinteren skal det helst være godt med snø. Mørke og kalde vintre uten snø er bare nitrist, milde og våte vintre likeså. Nei, gi meg masse ren og hvit snø og godt skiføre! :) 

Du har det vel sånn du da kanskje, at du slipper å måke? Du bor kanskje sånn til at det er vaktmesteren eller kommunen som måker for deg? Eller har du kanskje en mann som gjør det for deg? Eller gjør du det sjøl? Er du frisk på alle måter er det ikke noen sak å måke. Når man ikke er det derimot...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har det vel sånn du da kanskje, at du slipper å måke? Du bor kanskje sånn til at det er vaktmesteren eller kommunen som måker for deg? Eller har du kanskje en mann som gjør det for deg? Eller gjør du det sjøl? Er du frisk på alle måter er det ikke noen sak å måke. Når man ikke er det derimot...

Har oppkjørsel som må måkes og innrømmer glatt at andre tar større ansvar der enn jeg. Gjør det i mellom, og da er det greit å ha snøfreser :P 

Akkurat nå, Ekstra skrev:

Har oppkjørsel som må måkes og innrømmer glatt at andre tar større ansvar der enn jeg. Gjør det i mellom, og da er det greit å ha snøfreser :P 

Da skjønner du nok ikke hvorfor noen klager da. Fordi du ikke måker noe særlig sjøl. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da skjønner du nok ikke hvorfor noen klager da. Fordi du ikke måker noe særlig sjøl. 

Har periodevis hatt ansvaret for måking, så jeg vet godt hva det dreier seg om. Har ikke bestandig hatt snøfreser heller.

14 minutter siden, Ekstra skrev:

Har periodevis hatt ansvaret for måking, så jeg vet godt hva det dreier seg om. Har ikke bestandig hatt snøfreser heller.

Ja, da vet du jo litt. Jeg er både mann og kvinne i forholdet. Og så er jeg sykepleier og generell caretaker. 

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har flere valg da om du vil bli kvitt snømåkingen:

1. flytt til en leilighet

2. kjøp deg snøfreser

3. lei brøytehjelp

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en stor innkjørsel som jeg måker med snøskuffe. Jeg blir like sur som deg når det er tung snø, men det går fort over igjen. Alternativet er sludd og regn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...