Gå til innhold

Hva slags truser bruker du (kvinner)?

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller meg paranoid? Da kan vel jeg mistenke deg for å være pervers? Ingen har noen garanti for att du ikke er en mann i 50 årene som sitter med trusa på kneet? Eller?

Anonymkode: 5b137...a53

Hvorfor i all verden skulle jeg gjøre det? Tror ikke menn blir kåte av å høre om hvilke truser anonyme damer pleier å foretrekke altså. De er vel mer interesserte i klesvask ned truser vil jeg tro, og å koble trusene opp mot kvinnene som eier dem. Jeg fikk ideen til denne tråden p g a den tråden om rare naboer hvor undertøy ble diskutert. 

Anonymkode: cfee2...1a3

Fortsetter under...

28 minutter siden, cilie skrev:

Å henge ut truser til tørk - hvis noen fortsatt gjør det... - har i så fall en hensikt... 

Leste du ikke tråden om rare naboer hvor flere fortalte at de ikke brydde seg om å henge undertøyet sitt sånn at alle kunne se?

Anonymkode: cfee2...1a3

Ser vekk i fra de dumme kommentarene her. Svarer på det du spør om. Jeg er slank og nesten litt undervektig, men haaater likevel truser som strammer. Og det skal lite til før jeg føler de strammer. Har en sånn hud som veldig lett lager merker etter trusekanten nemlig. Dermed blir det myyyke bomulstruser med myke blondekanter. Gjerne sorte. Siden jeg har noen favoritter blir de ofte godt utvasket😆 De er ikke veldig fine, men heller ikke stygge. Har et par fine undertøysett jeg tar på om jeg vil være litt ekstra fin for mannen min. Men stort sett ligger undertøyet på gulvet for lengst om vi har bestemt oss for en hyrdestund. 

Så konklusjonen er at trusene skal være mest mulig komfortable og ikke stramme uten å se bestemoraktige ut. Comfort before fasion.

Stringtruser har jeg ikke skjønt kan være mulig å gå med i mer enn 5 min. AU! Og ÆSJ!😣😅

Er 38 år og har to små på 1 og snart 3 år... det har noe å si;)

Anonymkode: 5bc76...eb4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...