Villanda Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Er det vanlig/greit å skrive mesteparten av dokumentasjon utenom DIPS? Eller skrive to notat for hver avtale, ett synlig for pasienten, og ett hemmelig? Jeg kan sjelden lese anna enn at jeg har møtt opp. Har de ikke plikt til å dokumentere hvorfor en får behandling, og hvilken effekt den har? Noe blir gjort via skjema, men skal ikke enten de scannes inn eller i alle fall skår skrives i journalen? De er kanskje nok for deres del. De kjenner meg, og er ikke så mange, så de husker nok. Men skal en ikle skrive så det er lett for andre om andre skulle måtte ta over. Beh på DPS gjorde det. Eller jeg vet ikle om det var det hun hadde i tankene, men skrev f.e. i medikamentnotat hva som var planlagt forandra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/459543-journalf%C3%B8ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.