Gå til innhold

Flere som koser seg med tanke om å dra til fengsel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Jeg har lyst til å dra til fengsel så jeg kan ha betjentene mine rundt meg hele tiden. 

Flere? 

Nå igjen? Kan du ikke heller dra et annet sted å leke? 

Anonymkode: 7cbd7...3d9

28 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Jeg har lyst til å dra til fengsel så jeg kan ha betjentene mine rundt meg hele tiden. 

Flere? 

Vil absolutt ikke i fengsel nei, forstår ikke at det er noe å trakte etter. 

Annonse

1 minutt siden, Hjerneskada skrev:

Da har man jo folk rundt seg og man kan gå på jobb 

Tror ikke jeg hadde klart å gå på jobb og tror jeg hadde blitt dårlig av å være i fengsel, da er det nok bedre å være innlagt. Der er det også folk hele tiden. 

Gjest Hjerneskada
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det meste er bedre enn fengsel.

Anonymkode: e32eb...47a

Nei for hjemme her jeg bor har jeg ingen mennesker å snakke med. Jeg har ingen familie, ingen venner. Skal jeg kidnappe noen å tvinge de til å være sammen med meg? Nei da er det bedre å dra til fengsel. Der kan man også få hjelp til å jobbe og studere og er man så deprimert at man ikke orker lage mat får man det servert i fengsel. 

Gjest Hjerneskada
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke jeg hadde klart å gå på jobb og tror jeg hadde blitt dårlig av å være i fengsel, da er det nok bedre å være innlagt. Der er det også folk hele tiden. 

Ok. Jeg kan være innlagt også, men de vil helst ikke ha meg der da. 

5 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Dette er ikke lek. Kan du vennligst unngå å gå inn på trådene mine? 

Nei. Det er heller du som kan unngå å opprette disse trådene om fengsel. Det har du gjort så mange ganger nå at jeg skjønner ikke hva du vil med det? Hva nytt ønsker du å få ut av å nok en gang opprette en tråd om det? 

Anonymkode: 7cbd7...3d9

Annonse

Gjest Hjerneskada
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis du er syk kan du være der, syns det er litt sykt at du vil i fengsel. 

Ja jeg har vært der en del ganger, men nå for tiden ønsker de ikke å ha folk inneliggende over lengre tid. De vil bli kvitt folk fortest mulig. Det er litt dumt for da rekker man ikke bli helr frisk. Hvis man er i fengsel kan man jobbe med seg selv og få hjelp og noen å snakke med. Ja det er litt sykt, men enda sykere at det bare er jeg som ønsker det. 

2 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Ja jeg har vært der en del ganger, men nå for tiden ønsker de ikke å ha folk inneliggende over lengre tid. De vil bli kvitt folk fortest mulig. Det er litt dumt for da rekker man ikke bli helr frisk. Hvis man er i fengsel kan man jobbe med seg selv og få hjelp og noen å snakke med. Ja det er litt sykt, men enda sykere at det bare er jeg som ønsker det. 

Ok, kanskje det har med corona å gjøre da? Hva med oppfølging fra psykisk helse i kommunen? Og der kan man jo ringe og ved behov, fengsel høres skummelt ut. 

3 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Vet helt ærlig ikke hva jeg svarte på. Trodde du skrev om innleggelse på psykiatrisk . Jeg mente innleggelse stjernestøv :) jeg har aldri vært i fengsel før

Jeg skjønte det :) 

6 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Flytt i kollektiv.

Anonymkode: e32eb...47a

Gjest Hjerneskada
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok, kanskje det har med corona å gjøre da? Hva med oppfølging fra psykisk helse i kommunen? Og der kan man jo ringe og ved behov, fengsel høres skummelt ut. 

Tror de alltid er sånn. Jeg vil helst bo der, men de vil ikke ha meg der mer enn et par dager.  Ja kommunen har jeg oppfølging fra men det er ikke nok. Jeg ringer nok så mye til de at de blir sinte. Kollektive vil vel helst ha folk som studerer, ikke uføreslasker. 

3 minutter siden, Hjerneskada skrev:

Tror de alltid er sånn. Jeg vil helst bo der, men de vil ikke ha meg der mer enn et par dager.  Ja kommunen har jeg oppfølging fra men det er ikke nok. Jeg ringer nok så mye til de at de blir sinte. Kollektive vil vel helst ha folk som studerer, ikke uføreslasker. 

Hva med bofellesskap med bemanning? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...