Gå til innhold

Snakke med folk man ikke stoler på

Anbefalte innlegg

Jeg stoler ikke på min far. Omtrent hver gang jeg spør han om et spørsmål så benytter han muligheten til å svare på noe annet enn det som ble slit. Dette gir jo kommunikasjonsproblemer i hverdagen fordi jeg spør aldri seriøse spørsmål til han lenger pga det. Jeg benytter også en hver mulighet der han spør meg til å ta igjen med samme mynt og svare på noe annet enn han spør så han stoler ikke på meg nok til å spørre meg seriøse spørsmål heller. 

All snakking mellom oss må sies på en måte der spørsmål er implisert istedet for sagt og det blir i grunn veldig lite flytende så jeg vil heller bare snakke med andre venner, så er jeg alene med far da er det alltid en god anledning til å ta opp mobilen og ringe noen andre og prate med dem istedet. Sånn vokser man fra hverandre.

Anonymkode: 85ce0...617

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459555-snakke-med-folk-man-ikke-stoler-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stoler ikke på min far. Omtrent hver gang jeg spør han om et spørsmål så benytter han muligheten til å svare på noe annet enn det som ble slit. Dette gir jo kommunikasjonsproblemer i hverdagen fordi jeg spør aldri seriøse spørsmål til han lenger pga det. Jeg benytter også en hver mulighet der han spør meg til å ta igjen med samme mynt og svare på noe annet enn han spør så han stoler ikke på meg nok til å spørre meg seriøse spørsmål heller. 

All snakking mellom oss må sies på en måte der spørsmål er implisert istedet for sagt og det blir i grunn veldig lite flytende så jeg vil heller bare snakke med andre venner, så er jeg alene med far da er det alltid en god anledning til å ta opp mobilen og ringe noen andre og prate med dem istedet. Sånn vokser man fra hverandre.

Da stiller du spørsmålet til han svarer på det du spør om eller bare si at det var ikke det du spurte om når han svarer slik.

Endret av aa-k-j
22 minutter siden, aa-k-j skrev:

Da stiller du spørsmålet til han svarer på det du spør om eller bare si at det var ikke det du spurte om når han svarer slik.

Vet ikke at det er lurt å gå den fella. Det er jo akkuratt det han vil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...