Gå til innhold

Hva skal vi satse på fremover??? Virus faenskapet tar aldri slutt

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Bare satse på å fortsette som dette? De yngre har isåfall hele livet. Jeg er mellom ung og voksen så har ikke noen ting igjen likevel. Føler ikke noe blir normalt før den jåvla kroppen min rekker å bli gammel

Fortsetter under...

11 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Bare satse på å fortsette som dette? De yngre har isåfall hele livet. Jeg er mellom ung og voksen så har ikke noen ting igjen likevel. Føler ikke noe blir normalt før den jåvla kroppen min rekker å bli gammel

Du er 30, det er veldig lenge til du blir gammel.

Anonymkode: 7d062...f74

UtakknemligDiva
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er 30, det er veldig lenge til du blir gammel.

Anonymkode: 7d062...f74

Det synes jeg absolutt ikke. Årene går fort! Jeg vet ikke hva jeg skal satse på i det hele tatt. Jeg synes det virker som vi alle er tildelt en energigruppe, noen tiltrekker seg penger uansett mens andre må slite hele tiden. Jeg har trukket «god helse» kortet men jeg har også trukket «venneløs» og «fattig» kortet. 

23 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Du er ung. Men forstår at du er lei koronasituasjonen.  Jeg er det samme. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...