AnonymBruker Skrevet 20. februar 2021 Skrevet 20. februar 2021 Jeg opplevde en nesten-ulykke for 24 år siden. Etter det så sliter jeg med redsel for at det samme skal skje igjen. Har aldri kommet over det. Får iblant problemer med å skille mellom tanker og virkelighet pga det. Har nevnt det for legen men han sier at det er noe jeg bare må lære meg å koble ut. Altså å ikke tenke sånn på det. Men kan man få et slags traume / posttraumatisk stresslidelse av en nesten-ulykke som kunne hatt katastrofale følger? Anonymkode: 3e2b2...856 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20. februar 2021 Skrevet 20. februar 2021 Bilulykke? Jeg også har ofte avsluttet bilturen med «var det noe jeg ikke så?» spørsmålet og hatt masse angst i ettertid. Dette har vært borte i mange år. Nå er det mer at jeg alltid må sjekke om jeg har alt i veska... 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 20. februar 2021 Skrevet 20. februar 2021 Jeg aner ikke hvorfor noen er slik men det er vel den forbanna amygladaen vår! Har så lyst å ødelegge min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.