Gå til innhold

Tix vant! Keino røk ut. Forstår ikke smaken til folk!

Anbefalte innlegg

Forstår virkelig ikke smaken til det norske folk!. Tror Tix ryker ut før eurovisionfinalen. Gidder ikke å se eurovision song contest i år. Keino var desidert best synes jeg. Tror Keino ville kommet til finalen. Tix ryker ut tror jeg. Ble dere skuffa? Eller fornøyde? 

Anonymkode: 16194...440

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge har allerede sunket på oddsen. Jeg gidder ikke se på dette videre. 

Anonymkode: 9bcda...a95

Ikke jeg heller.  Fysj. Dette gidder jeg ikke mer. Nå er det nok med grand prix for meg!  Aldri mer!

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge har allerede sunket på oddsen. Jeg gidder ikke se på dette videre. 

Anonymkode: 9bcda...a95

Folk fra utenlandet er sjokket over valget til Norge. 

UtakknemligDiva

Synes TiX virker som en fin fyr. Men alle sangene hans er så og si like. De siste han har kommer med er  bedre enn den gamle tix. Men Keiino er mer talentfullt da. Men Norge liker ting veldig likt og vanlig da. Typisk russemusikk og alle nye sangene hans høres like ut (bortsett fra et par han har) , altså, Norge elsker at alt er likt og kjedelkg

Annonse

1 minutt siden, 90tallsbarn skrev:

Synes TiX virker som en fin fyr. Men alle sangene hans er så og si like. De siste han har kommer med er  bedre enn den gamle tix. Men Keiino er mer talentfullt da. Men Norge liker ting veldig likt og vanlig da. Typisk russemusikk og alle nye sangene hans høres like ut (bortsett fra et par han har) , altså, Norge elsker at alt er likt og kjedelkg

Minner meg om låter som de spillte i Norge  da  i 1989 til 1993 . 

Det vel akkurat det som er problemet med en sangkonkurranse. Smaken er så ulik. Keino ble for typisk Grand prix. Litt for kjedelig perfekt  liksom, det var noe enkelt ved Trix sin låt som gjorde at den appellerte . Egentlig var det andre sanger som skulle ha vært blant de fire beste. Som feks Imerika og Rein hadde fortjent å komme lengre.

Anonymkode: 7faff...e2b

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vel akkurat det som er problemet med en sangkonkurranse. Smaken er så ulik. Keino ble for typisk Grand prix. Litt for kjedelig perfekt  liksom, det var noe enkelt ved Trix sin låt som gjorde at den appellerte . Egentlig var det andre sanger som skulle ha vært blant de fire beste. Som feks Imerika og Rein hadde fortjent å komme lengre.

Jeg synes Keino var digg musikk!. Mens Tix var gørr kjedelig.  Smaken er tydeligvis ulik. Vil tro at Keino ville kommet langt opp i eurovision finalen og ville kunne vinne. Men tror faktisk at Tix ryker ut før finalen. Kommer han med i finalen så kommer han aldri blant de 5 beste. Vil heller tro at han blir blant de dårligste.  Men folket i Norge liker den tydeligvis .

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge min smak:

1. Keino

2. Rein 

3. Kiim 

Jeg så ikke på det, men har hørt Tix låta. Ikke min greie, men fyren virker jo sympatisk, selv om han ikke ser sympatisk ut med solbriller og pels. Men det er vist pga tics så da er det jo forståelig.

Anonymkode: 8cc17...096

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ikke på det, men har hørt Tix låta. Ikke min greie, men fyren virker jo sympatisk, selv om han ikke ser sympatisk ut med solbriller og pels. Men det er vist pga tics så da er det jo forståelig.

Anonymkode: 8cc17...096

Så de andre deltakerne virker ikke sympatisk? Må jo være låten de skal stemme på vel? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...