Gå til innhold

Journal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan behandlere gå tilbake og endre  journalnotater som de har skrevet for flere måneder  siden?

Anonymkode: b8d5b...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, kupton skrev:

Nei, Det kan de ikke. 

Takk, det er kjekt å vite. Hvis det er skrevet noe feil, kan de legge til et nytt notat hvor dette påpekes?

Skrevet
1 time siden, kupton skrev:

Ja, det er slik det gjøres. 

Takk

Skrevet (endret)

Hos meg rettet de i feil som skjedde ei tid tilbake. Var ingen problem. Da mener jeg retting av feil opplysninger.

Endret av aa-k-j
Skrevet
1 time siden, aa-k-j skrev:

Hos meg rettet de i feil som skjedde ei tid tilbake. Var ingen problem. Da mener jeg retting av feil opplysninger.

De fikk inn i din journal og rettet det i det aktuelle notatet eller som et tilleggsnotat? Det førstnevnte skal ikke være mulig ifl kupton.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det førstnevnte skal ikke være mulig ifl kupton.

Det var ikke mulig i de datasystemer jeg kjenner.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fikk inn i din journal og rettet det i det aktuelle notatet eller som et tilleggsnotat? Det førstnevnte skal ikke være mulig ifl kupton.

Rettet eksisterende notat.

Skrevet
48 minutter siden, kupton skrev:

Det var ikke mulig i de datasystemer jeg kjenner.

Hvilket var det da?

Skrevet

Det er mulig å opprette ny versjon av notater i Dips. Det vil si endre det og lagre på nytt. 

Anonymkode: 41ab6...bea

Skrevet
18 timer siden, aa-k-j skrev:

Hvilket var det da?

Doculive.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er mulig å opprette ny versjon av notater i Dips. Det vil si endre det og lagre på nytt. 

I så fall blir endringen logget.

Skrevet
9 minutter siden, kupton skrev:

Doculive.

Åja de bruker annet system som heter DIPS nå. 

Skrevet
2 timer siden, kupton skrev:

I så fall blir endringen logget.

Ja, det blir å stå at det er en ny versjon, men man kan ikke se hva som har vært endret.

Skrevet

Veldig rart hvis man kan endre i journal. Da bør det i så fall være registrert og opprinnelig notat må være tilgjengelig. Hvis ikke kan dette på det verste å ut over rettsikkerheten til mennesker. Jeg tenker da på feilbehandling, selvsagt. 

Anonymkode: 1a45d...2cf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...