Gå til innhold

Rusangst

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Jeg skjønner ikke at folk tør å drikke. Jeg har ikke drukket siden 2019 og det skjedde 1 gang det året. Jeg ble invitert til ei nabodame på 83 forrige uke og skulle bare smake på et glass hjemmelaget vin. Tenkte at vi er ikke så sosiale at det gjør noe at det skader ikke. Jeg sa først «nei takk» men tenkte det skader ikke å smake. Hun hadde mange forskjellige. Da jeg hadde smakt på 4 slukrlen kjente jeg en avslapning jeg ikke hadde kjent på lenge. Da var det gjort. Jeg tenkte «jaja, det har allerede gått galt» og vi tømte alle 4 flaskene omtrent. Vi var 3 i selskapet. 
vi ble sittende 6 timer, ferdig 23.30 ca og jeg løp en tur ute 2 timer etterpå. Jeg fikk ikke blackout, jeg vet at jeg satt i sofaen hennes eller bare tok en tur på toalettet av og til. Jeg vet også hvor jeg gikk tur. Men den måten jeg følte meg fri på.. jeg løp bortover midt på veien, jeg husker jeg så etter biler, men det var så mye friere å løpe midt i (ikke riksvei, men slik boligfeltvei). Jeg gikk så bortover et uopplyst område. 
jeg følte meg varm også. Trodde det var varmegrader. Men det var jo kulde. 
Altså.... kan noen forklare hvorfor dem drikker og hva de føler etterpå? Kanskje ikke så mange her gjør det, men jeg har flere bekjente som ofte er på fylla og stolt innrømmer dette nå på sosiale medier som det er korona.. er det så digg å føle seg totalt ødelagt dagen etterpå? 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459596-rusangst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, 90tallsbarn skrev:

Jeg skjønner ikke at folk tør å drikke. Jeg har ikke drukket siden 2019 og det skjedde 1 gang det året. Jeg ble invitert til ei nabodame på 83 forrige uke og skulle bare smake på et glass hjemmelaget vin. Tenkte at vi er ikke så sosiale at det gjør noe at det skader ikke. Jeg sa først «nei takk» men tenkte det skader ikke å smake. Hun hadde mange forskjellige. Da jeg hadde smakt på 4 slukrlen kjente jeg en avslapning jeg ikke hadde kjent på lenge. Da var det gjort. Jeg tenkte «jaja, det har allerede gått galt» og vi tømte alle 4 flaskene omtrent. Vi var 3 i selskapet. 
vi ble sittende 6 timer, ferdig 23.30 ca og jeg løp en tur ute 2 timer etterpå. Jeg fikk ikke blackout, jeg vet at jeg satt i sofaen hennes eller bare tok en tur på toalettet av og til. Jeg vet også hvor jeg gikk tur. Men den måten jeg følte meg fri på.. jeg løp bortover midt på veien, jeg husker jeg så etter biler, men det var så mye friere å løpe midt i (ikke riksvei, men slik boligfeltvei). Jeg gikk så bortover et uopplyst område. 
jeg følte meg varm også. Trodde det var varmegrader. Men det var jo kulde. 
Altså.... kan noen forklare hvorfor dem drikker og hva de føler etterpå? Kanskje ikke så mange her gjør det, men jeg har flere bekjente som ofte er på fylla og stolt innrømmer dette nå på sosiale medier som det er korona.. er det så digg å føle seg totalt ødelagt dagen etterpå? 

Jeg tror folk flest lever for fyllefesten på lørdag. Det ser de frem til hele uka. Eneste måten å holde ut arbeidsuka.

Anonymkode: 36b8b...afb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459596-rusangst/#findComment-4026811
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...