Gå til innhold

Trening uke 7


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Denne uka kan jeg si meg fornøyd :) 

Mandag : 3,5 km kveldstur. 18 etasjer trapper.

Tirsdag : 1, 2 mil på ski, 18 etasjer med trapper.

Onsdag:  6 km gåtur. 27 etasjer med trapper.

Torsdag : 6 km gåtur.18 etasjer med trapper.

Fredag : Ingen ting utenom trappene.

Lørdag : 2 mil på ski

søndag : 1, 3 mil på ski. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Denne uka kan jeg si meg fornøyd :) 

Mandag : 3,5 km kveldstur. 18 etasjer trapper.

Tirsdag : 1, 2 mil på ski, 18 etasjer med trapper.

Onsdag:  6 km gåtur. 27 etasjer med trapper.

Torsdag : 6 km gåtur.18 etasjer med trapper.

Fredag : Ingen ting utenom trappene.

Lørdag : 2 mil på ski

søndag : 1, 3 mil på ski. 

Oioioi, du har flesket til denne uka 😀

Litt labert hos meg, men jeg fikk tatt meg inn i dag:

Onsdag: 45 min styrketrening + 15 min uttøyning/yogaøvelser

Fredag: 15 min yoga

Søndag: rolig tur i skogen med dattera på 19, i halvannen time,  fikk pratet mye ❤ + 1 time styrketrening og 10 min uttøyning sammen med samme datter i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
19 minutter siden, påskelilje skrev:

Oioioi, du har flesket til denne uka 😀

Litt labert hos meg, men jeg fikk tatt meg inn i dag:

Onsdag: 45 min styrketrening + 15 min uttøyning/yogaøvelser

Fredag: 15 min yoga

Søndag: rolig tur i skogen med dattera på 19, i halvannen time,  fikk pratet mye ❤ + 1 time styrketrening og 10 min uttøyning sammen med samme datter i kveld. 

Du er flink til å gjøre ting sammen med datteren. Koselig å gjøre ting sammen :)Plutselig er de ute av redet.

Det var med mine to eldste jeg gikk på ski sammen med i helga også. Utrolig koselig helg ble det :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Du er flink til å gjøre ting sammen med datteren. Koselig å gjøre ting sammen :)Plutselig er de ute av redet.

Det var med mine to eldste jeg gikk på ski sammen med i helga også. Utrolig koselig helg ble det :)

 

Hun jeg var med i dag er hun som har fløyet ut ❤ Hun er hjemme på vinterferie. Veldig fint å få pratet litt ute i skogen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En intervallrune på tredmølle pluss en helt ordinær joggetur ute på asfalt og 10 plussgrader! Det er nesten 25-30 grader varmere enn for et par uker siden.

Jeg kjørte faktisk et lite stykke for å oppsøke vårfølelsen nede ved fjorden. Problemet var at alle andre hadde tenkt det samme, så det var litt krevende å holde avstand.

I følge pulsklokka var løpekondisen midt på treet i forhold til der jeg pleier å være. Det er OK til å være midt på vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...