Nicklusheletida Skrevet 21. februar 2021 Skrevet 21. februar 2021 Denne uka kan jeg si meg fornøyd Mandag : 3,5 km kveldstur. 18 etasjer trapper. Tirsdag : 1, 2 mil på ski, 18 etasjer med trapper. Onsdag: 6 km gåtur. 27 etasjer med trapper. Torsdag : 6 km gåtur.18 etasjer med trapper. Fredag : Ingen ting utenom trappene. Lørdag : 2 mil på ski søndag : 1, 3 mil på ski. 1 Siter
påskelilje Skrevet 21. februar 2021 Skrevet 21. februar 2021 2 timer siden, Nicklusheletida skrev: Denne uka kan jeg si meg fornøyd Mandag : 3,5 km kveldstur. 18 etasjer trapper. Tirsdag : 1, 2 mil på ski, 18 etasjer med trapper. Onsdag: 6 km gåtur. 27 etasjer med trapper. Torsdag : 6 km gåtur.18 etasjer med trapper. Fredag : Ingen ting utenom trappene. Lørdag : 2 mil på ski søndag : 1, 3 mil på ski. Oioioi, du har flesket til denne uka 😀 Litt labert hos meg, men jeg fikk tatt meg inn i dag: Onsdag: 45 min styrketrening + 15 min uttøyning/yogaøvelser Fredag: 15 min yoga Søndag: rolig tur i skogen med dattera på 19, i halvannen time, fikk pratet mye ❤ + 1 time styrketrening og 10 min uttøyning sammen med samme datter i kveld. 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Skrevet 21. februar 2021 19 minutter siden, påskelilje skrev: Oioioi, du har flesket til denne uka 😀 Litt labert hos meg, men jeg fikk tatt meg inn i dag: Onsdag: 45 min styrketrening + 15 min uttøyning/yogaøvelser Fredag: 15 min yoga Søndag: rolig tur i skogen med dattera på 19, i halvannen time, fikk pratet mye ❤ + 1 time styrketrening og 10 min uttøyning sammen med samme datter i kveld. Du er flink til å gjøre ting sammen med datteren. Koselig å gjøre ting sammen Plutselig er de ute av redet. Det var med mine to eldste jeg gikk på ski sammen med i helga også. Utrolig koselig helg ble det 0 Siter
påskelilje Skrevet 21. februar 2021 Skrevet 21. februar 2021 Akkurat nå, Nicklusheletida skrev: Du er flink til å gjøre ting sammen med datteren. Koselig å gjøre ting sammen Plutselig er de ute av redet. Det var med mine to eldste jeg gikk på ski sammen med i helga også. Utrolig koselig helg ble det Hun jeg var med i dag er hun som har fløyet ut ❤ Hun er hjemme på vinterferie. Veldig fint å få pratet litt ute i skogen i dag. 1 Siter
Grendel Skrevet 22. februar 2021 Skrevet 22. februar 2021 En intervallrune på tredmølle pluss en helt ordinær joggetur ute på asfalt og 10 plussgrader! Det er nesten 25-30 grader varmere enn for et par uker siden. Jeg kjørte faktisk et lite stykke for å oppsøke vårfølelsen nede ved fjorden. Problemet var at alle andre hadde tenkt det samme, så det var litt krevende å holde avstand. I følge pulsklokka var løpekondisen midt på treet i forhold til der jeg pleier å være. Det er OK til å være midt på vinteren. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.