Gå til innhold

Kupton og andre - medisinhjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Modereringen av forumet bør respekteres, hvis ikke får du finne deg et annet sted. Det er kun legen(e) som kjenner deg i rl som kan gi konkrete doseringsråd, det er ikke vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 4d2f7...081

Her var problemet at man ikke kunne nevne den dosen man bruker engang. Det blir for dumt.

Anonymkode: 4d063...cee

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Her var problemet at man ikke kunne nevne den dosen man bruker engang. Det blir for dumt.

Admin gir dette som begrunnelse: 

Reglene er satt slik da vi gjentatte ganger opplever at så fort doser nevnes i innleggene så anbefalles det doser i svarene.

Admin

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Som sagt, problemet blir at så fort dose nevnes så anbefalles det plutselig å halvere, eller øke o.l. Det er altså disse svarene som gjør at dosene blir slettet. Om slik svar slutter å komme vil det også blir større rom for å åpne opp for å nevne doser.

Admin

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Admin gir dette som begrunnelse: 

Reglene er satt slik da vi gjentatte ganger opplever at så fort doser nevnes i innleggene så anbefalles det doser i svarene.

Admin

Jada, frøken Prektig, vi har fått med oss at du liker å logre for admin. 

Jada, frøken Prektig, vi har fått med oss at du liker å logre for admin. 

Tror ikke du vet hvor prektig eller ikke prektig jeg er, gitt! 😉 Og jeg logrer ikke for admin bare fordi jeg er enig i dette med at spesifikke medisindoser ikke bør anbefales over nett til vilt fremmede på et forum uten kjennskap til vedkommende.  

Admin skrev (4 minutter siden):

Som sagt, problemet blir at så fort dose nevnes så anbefalles det plutselig å halvere, eller øke o.l. Det er altså disse svarene som gjør at dosene blir slettet. Om slik svar slutter å komme vil det også blir større rom for å åpne opp for å nevne doser.

Admin

Vi har en dyktig fagmann her som bruker sin pensjonisttilværelse til å svare og gi råd gratis. Uten Kupton hadde dette forumet rimelig raskt dødd ut.

Annonse

Vi har en dyktig fagmann her som bruker sin pensjonisttilværelse til å svare og gi råd gratis. Uten Kupton hadde dette forumet rimelig raskt dødd ut.

Igjen har du misset et poeng, nemlig at utviklingen går fort på dette området, og at det som var anbefalt bruk av medisiner for noen år siden ikke trenger å gjelde i dag. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Igjen har du misset et poeng, nemlig at utviklingen går fort på dette området, og at det som var anbefalt bruk av medisiner for noen år siden ikke trenger å gjelde i dag. 

Jeg er rimelig sikker på at Kupton vet hva han snakker om.

Admin skrev (2 timer siden):

Det skal sies, denne modereringen er ikke noe nytt. Det har vært slik siden jeg begynte her i 2016, hvor lenge det var før dette er jeg usikker på.

Admin

Denne regelen ble innført da moderator ble skiftet. Det var ingen slike begrensninger tidligere. 

Anonymkode: 153a0...347

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Her kan jeg berolige deg med at da jeg var i arbeid, hadde jeg sjelden tid til å lese mer enn en vitenskapelig artikkel per dag. Etter at jeg sluttet i arbeid leser jeg aldri mindre enn to 😀

Takk og pris for at vi er så heldig og har Kupton. Det er neimen ikke mange som stiller opp slik han gjør for oss her på forumet helt gratis. Det gir håp. Han har hjulpet meg mange ganger og jeg føler meg helt trygg på hans kompetanse. Tenk på all den erfaringen han har. Han er etter min mening en langt mer kompetent person enn en nyutdannet psykiater som er i arbeid i dag.

Anonymkode: 61899...361

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...