Gå til innhold

Til dere med Asperger

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du ikke liker folk. Typisk asperger det.

Anonymkode: b2da5...3aa

Men hvordan blir man kvitt det da? Jævla dritt hjerne! Jeg klarer ikke sette pris på hvordan jeg er skapt, overhodet!

Fortsetter under...

5 minutter siden, 90tallsbarn skrev:

Men hvordan blir man kvitt det da? Jævla dritt hjerne! Jeg klarer ikke sette pris på hvordan jeg er skapt, overhodet!

Jeg er enig. Min hjerne er også helt ødelagt med ødelagte hjernedeler overalt. Skulle ønske jeg aldri ble født med den autismen. 😔

Anonymkode: 30066...28a

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Leit at det tok lang tid før du fikk vite om diagnosen. Med tidligere diagnose hadde det nok vært enklere for deg og andre å forstå hvorfor du fungerte/ikke fungerte som du gjorde. Jeg synes det er flott at du kom deg gjennom på et vis og at du tross utfordringer har klart å jobbe. Det virker som om det er tæl i deg! 🙂 Godt at du føler at du har det relativt bra i dag, og jeg ønsker deg masse lykke til videre på livsveien. 

Anonymkode: 42101...e58

Takk for det, ja jeg har måtte utvikle meg på mange måter. Ps! ser at jeg hopper over noe og blitt noe feil i mitt svar fra sist. . Det er lett å gjøre det hvis jeg ikke rask kontrollere det etterpå. Mot slutten skal det stå " at livet har ikke vært en dans på roser," men jeg har det relativt.... ……Jo kanskje det kunne ha vært en fordel å få diagnosen tidlige , kanskje rett før jeg giftet meg, men den gang var det ikke noe som hette AS, eller den var lite kjent, og var også fjern her i Norge på den tiden for de fleste.

Har du diagnosen, eller andre diagnoser ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...