Gå til innhold

Føler meg elendig

Anbefalte innlegg

Har begynt å trappe opp Cipralex og håper det snart begynner å funke. Prøver å klamre meg til håpet men får det ikke helt til. Burde vært glad i dag, min yngste sønn kommer hjem på besøk og solen skinner, men føler ingen glede. Gikk en bitteliten tur i dag. Føler ingen glede over det. Forhåpentligvis er dette en ekstra dårlig dag. Jeg skal smile når sønnen min kommer og gjøre mitt beste for at det skal bli et fint opphold for ham. Heldigvis har jeg ingen kroppslige smerter. Det bare murrer. Nå skal jeg ut på kjøkkenet og rydde det lille som er igjen å rydde der.

Har du noen vennlige ord på lager så tas de imot med takk. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/459719-f%C3%B8ler-meg-elendig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit at du har det vanskelig. Håper at økning på medisin kan gi deg en god krykke. Men så bra at du tenker at du klarer å gi sønnen din en god opplevelse. Og så bra at du klarer å rydde på kjøkkenet. Vet at det ikke er lett å gi seg selv anerkjennelse for det en får til når man har det vanskelig, men det er viktig å fokusere på de små tingene man faktisk klarer.

Fru2020 skrev (31 minutter siden):

Så leit at du har det vanskelig. Håper at økning på medisin kan gi deg en god krykke. Men så bra at du tenker at du klarer å gi sønnen din en god opplevelse. Og så bra at du klarer å rydde på kjøkkenet. Vet at det ikke er lett å gi seg selv anerkjennelse for det en får til når man har det vanskelig, men det er viktig å fokusere på de små tingene man faktisk klarer.

Tusen takk for at du skriver et svar til meg! Nå fikk jeg tårer i øynene. Håper du får en fin kveld

Gondor skrev (1 time siden):

Har begynt å trappe opp Cipralex og håper det snart begynner å funke. Prøver å klamre meg til håpet men får det ikke helt til. Burde vært glad i dag, min yngste sønn kommer hjem på besøk og solen skinner, men føler ingen glede. Gikk en bitteliten tur i dag. Føler ingen glede over det. Forhåpentligvis er dette en ekstra dårlig dag. Jeg skal smile når sønnen min kommer og gjøre mitt beste for at det skal bli et fint opphold for ham. Heldigvis har jeg ingen kroppslige smerter. Det bare murrer. Nå skal jeg ut på kjøkkenet og rydde det lille som er igjen å rydde der.

Har du noen vennlige ord på lager så tas de imot med takk. 

Jeg og har en dårlig dag hvis det er noen trøst, det er ikke alltid lett å ta seg sammen. Håper det kommer seg litt for deg og at du får det fint med sønnen din. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...