Gå til innhold

Kvinner, kunne dere datet en med aspergers?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil bare vite om prosjektet er heilt nyttesløst.

Anonymkode: 8340e...92f

Ja, det kunne jeg. Jeg er til og med gift med en som har AS. Hovedsaken for meg er at han prøver så godt han kan å være sosial feks. Så ikke gi opp prosjektet! ;)

Anonymkode: 7fb0a...f72

Jeg er også gift med en som er asperger og er ufør. :) Han har jo såklart sine ting å slite med men vi har en ganske fin balanse og han er en flott og omsorgsfull partner. Jeg er litt einstøing av meg fra naturens side så det at han trenger endel alenetid og ikke har verdens største sosiale behov er ikke noe problem for meg da jeg heller ikke har særlig med venner og trives best med meg og mitt hjemme i egen stue. Er gift på åttende året nå i sommer ❤️ 

Anonymkode: fcb2d...b00

Eksen min hadde AS, var forsovidt ikke derfor det ble slutt. Hadde litt oppheng i gaming, bygging av lego i mange timer, men så syntes jeg sånt var morsomt selv og ble jeg lei gjorde jeg ting på egenhånd. Ingen av oss er spesielt sosiale, men han var med på ting som alle andre, han måtte bare jobbe mye mer med seg selv i det sosiale, men var generelt en omgjengelig fyr.

Anonymkode: ef13c...9f9

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...