Gå til innhold

Innlegg i sko, når man skal gå på mye asfalt

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Apotekene selger slike du legger i skoa. Den ene står det sport på, så står det active eller noe sånn.. så er work.

Hva er forskjellen da? Er de nyttige? Hvis jeg skal bo i Oslo er dette kanskje litt lønnsomt for jeg vil ikke få vonde knær. 

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (Akkurat nå):

Apotekene selger slike du legger i skoa. Den ene står det sport på, så står det active eller noe sånn.. så er work.

Hva er forskjellen da? Er de nyttige? Hvis jeg skal bo i Oslo er dette kanskje litt lønnsomt for jeg vil ikke få vonde knær. 

Hva slags sko bruker du? Og får du vondt i føttene av skoene? Hvis ikke, så hadde jeg droppet ekstra såler. Når det gjelder det med å gå mye på asfalt, så lønner det seg å ha sko som er gode å gå i. Det er laget mange typer sko som er godt egnet til å gå mye på asfalt med. 

UtakknemligDiva
frosken skrev (6 minutter siden):

Hva slags sko bruker du? Og får du vondt i føttene av skoene? Hvis ikke, så hadde jeg droppet ekstra såler. Når det gjelder det med å gå mye på asfalt, så lønner det seg å ha sko som er gode å gå i. Det er laget mange typer sko som er godt egnet til å gå mye på asfalt med. 

Jeg har nå noen vintersko. Får ikke vondt. Men vet ikke hvor mye en skal gå på asfalt før det skader. Altså hvor hardt det skal være

90tallsbarn skrev (24 minutter siden):

Jeg har nå noen vintersko. Får ikke vondt. Men vet ikke hvor mye en skal gå på asfalt før det skader. Altså hvor hardt det skal være

En normal rygg tåler helt fint å gå masse på asfalt med gode sko.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...