AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 Skrevet 27. februar 2021 Er det en uting? Jeg kan ikke sitte inne hele dagen for da føler jeg meg gal. Det er åpne kjøpesenter i nærheten av meg, men legger folk merke til at du går i butikken nå og blir de irritert om du ikke kjøper noe? Jeg har liksom ingenting å drive med ellers. Jeg er litt deppa. Det går gradvis over, men det trengs steg for steg. Anonymkode: 59b0b...b36 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 Skrevet 27. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det en uting? Jeg kan ikke sitte inne hele dagen for da føler jeg meg gal. Det er åpne kjøpesenter i nærheten av meg, men legger folk merke til at du går i butikken nå og blir de irritert om du ikke kjøper noe? Jeg har liksom ingenting å drive med ellers. Jeg er litt deppa. Det går gradvis over, men det trengs steg for steg. Anonymkode: 59b0b...b36 Er helt greit det vel. Bedre enn å sitte inne og sture. Anonymkode: 5bd58...030 1 Siter
Sol1973 Skrevet 27. februar 2021 Skrevet 27. februar 2021 Det er mange son er på kjøpesenter uten å handle, og er der som er sosialt sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.