Gå til innhold

Slanking og sult.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg føler ikke jeg slanker meg hvis ikke jeg er litt sulten hele tiden.  Jeg har stort sett vært slank, men noen medisiner gjør at jeg går opp og ned, hvis jeg ikke passer på. Jeg elsker sjokolade. Men nå så vet jeg at jeg spiser for lite og spiser null sukker og veldig lite karbohydrater.

Jeg går jo ned i vekt også, men det er et slit å hele tiden være sulten. Men som sagt, jeg må føle sult for å klare det. Er det noen som har tips til mettende mat uten særlig kalorier? Blir veldig takknemlig for tips🤗

Anonymkode: 38527...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Magre proteinkilder (f.eks. egg, kyllingfilet, torsk,tunfisk,rent svinekjøtt, cottage cheese,tofu) og mye grønnsaker til alle måltider gjør at jeg holder meg mett lenge. 
Av en eller annen grunn synes jeg varm mat metter mer enn kald... Så foreslår suppe, omelett (med salat til) eller wok’ede/ovnsbakte grønnsaker sammen med noe kjøtt/fisk. 
Hvis du spiser brød er det smart å velge de groveste typene.

Lykke til☺️

Anonymkode: 8813c...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Magre proteinkilder (f.eks. egg, kyllingfilet, torsk,tunfisk,rent svinekjøtt, cottage cheese,tofu) og mye grønnsaker til alle måltider gjør at jeg holder meg mett lenge. 
Av en eller annen grunn synes jeg varm mat metter mer enn kald... Så foreslår suppe, omelett (med salat til) eller wok’ede/ovnsbakte grønnsaker sammen med noe kjøtt/fisk. 
Hvis du spiser brød er det smart å velge de groveste typene.

Lykke til☺️

Anonymkode: 8813c...1c7

Tusen takk for gode tips😊tofu har jeg aldri prøvd, det skal jeg kjøpe i dag. Suppe liker jeg godt, og det kan jo bli ganske kalorifattig. Det har jeg ikke tenkt på.

Anonymkode: 38527...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...