Gå til innhold

Tror du at du får igjen på skatten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tror skattemeldingen skal komme i løpet av mars / april. Jeg tror etter min egen utregning at jeg får igjen minst 6000 kr på skatten. De skal gå til buffer. 

Hva med deg? Har du regnet ut? 

Jeg får ikke skattekalkulatoren på skatteetaten sin side til å fungere. Men har regnet via en annen skattekalkulator på nettet.. 

Anonymkode: 30834...e95

Fortsetter under...

Annonse

merida skrev (22 minutter siden):

Hvorfor endrer du ikke skattekortet? Du trenger ikke svare om du ikke vil altså :) jeg bare undres, for det er veldig enkelt å endre skattekort idag.. tenker det må være kjipt å få baksmell hvert år.. 

Skal se det an til etter opgjøret i år. Tidligere har jeg eid bolig, i fjor var første året jeg ikke gjorde det så jeg må se hvordan det blir denne gangen først. :) Men du har helt rett - jeg  burde gjøre det!

Annonse

laban skrev (3 timer siden):

Inntil den andre i husstanden fikk sin melding ☹

Jeg fikk litt igjen, var ganske fornøyd siden jeg lot det suse og gå litt i fjor, vanligvis har jeg mer kontroll, så kom jeg på at det er en til i husstanden, var usikker på om vi hadde tatt for lite i der på trekket. Heldigvis var det på plussiden der også. Håper ikke det ikke ble for stor differanse på minussiden til slutt hos dere.

Målet er ikke mye men det er alltid surt med minus foran tallet!
Sønnen fikk restskatt ett år, skikkelig paddesur, beløpet var ikke stort, men tror det skaper negative følelser uansett. Når han fikk fordøyd det så innså han jo at det ikke var krise i hans tilfelle  😄

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...