Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 24. mars 2002 Del Skrevet 24. mars 2002 Har nettopp begynt på zypreksa, leste på lappen som lå i eska at man skulle si fra til legen om man hadde prostataplager. For et par år tilbake var jeg plaget med betennelser i prostata. Hadde det flere ganger og fikk antibiotika kurer. Nå syns jeg å merke det igjen, litt smerter og kjennes ut som jeg ofte må tisse. Desverre har jeg det også slik at jeg gjerne får slike bivrkninger jeg leser om. Vet ikke nå om jeg skal si fra til legen min eller vente å se om det går over.Har de siste dagene også vært ute i snøen og frøset en del, så jeg lurer på om det rett og slett kan være skjebnen som gjør at disse plagene kommer samtidig med oppstart av nye medisiner. Når det vises til prostataplager i pakningsvedlegget, gjelder dette også betennelse i prostata eller bare forstørret prostata. Jeg har ikke hatt forstørret prostata og har ikke måttet stå opp om natten for å gå på do. Hva skal jeg gjøre, vil helst ikke slutte med zypreksa da de ser ut for å hjelpe på min psyke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45998-zypreksa-og-prostatitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.