AnonymBruker Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 Kjære Kupton. Kan du si hvilke medisin du mener er best når det gjelder tvangshandling, OCD? Anonymkode: 3e436...571 0 Siter
kupton Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 1. Jeg har aldri utført eller hørt om tvangsbehandling av OCD. 2. OCD behandles best med SSRI i doser som er minst det dobbelte av depresjonsbehandling. Hvis det ikke er tilstrekkelig, ville jeg lagt til Risperdal tabletter evt Xepliom depotsprøyter. 0 Siter
frosken Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 kupton skrev (2 timer siden): 1. Jeg har aldri utført eller hørt om tvangsbehandling av OCD. 2. OCD behandles best med SSRI i doser som er minst det dobbelte av depresjonsbehandling. Hvis det ikke er tilstrekkelig, ville jeg lagt til Risperdal tabletter evt Xepliom depotsprøyter. Tror ikke trådstarter mener å spørre om tvangsbehandling, vedkommende er nok bare opptatt av behandling av tvangshandlinger. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 frosken skrev (46 minutter siden): Tror ikke trådstarter mener å spørre om tvangsbehandling, vedkommende er nok bare opptatt av behandling av tvangshandlinger. Ja, tror han har lest litt for fort Litt forskjell på tvangshandling og tvangsbehandling . 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Anafranil. I lav dose. Anonymkode: ec5d7...c13 0 Siter
kupton Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Beklager. Se bort fra mitt punkt 1. Ved tvangshandlinger skal medisinering kombineres med kognitiv terapi med responsprevensjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.