Gå til innhold

Hotell på Vestlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ser etter et bra hotell på Vestlandet hvor det er svømmebasseng, spa, sauna osv.  Det skal helst ha utsikt over vann og i hvert fall natur.  Gjerne i nærheten av Bergen, men i landlige omgivelser.  Det kan gjerne være gammelt, med et historisk sus over seg.  Gode restauranter med god frokost og god middag.

Anonymkode: e5dc0...010

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/460002-hotell-p%C3%A5-vestlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg ser etter et bra hotell på Vestlandet hvor det er svømmebasseng, spa, sauna osv.  Det skal helst ha utsikt over vann og i hvert fall natur.  Gjerne i nærheten av Bergen, men i landlige omgivelser.  Det kan gjerne være gammelt, med et historisk sus over seg.  Gode restauranter med god frokost og god middag.

Ikke riktig tidspunkt å dra på hotellferie nå.

Anonymkode: e49b9...df6

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Google er en god venn. Kan du finne frem til dol og lage et innlegg, kan du fint greie å finne et hotell på Vestlandet med de fasiliteter du ønsker deg også. 

Anonymkode: 140ef...ed9

Noen ganger er det fint med oppdaterte anbefalinger. 

Endret av cilie
AnonymBruker
cilie skrev (8 minutter siden):

Noen ganger er det fint med oppdaterte anbefalinger. 

Men det er jo lite sannsynlig at noen her inne nylig har vært på hotell på Vestlandet og som kan gi noen oppdaterte opplysninger om hvordan det hotellet er nå. Så eventuelle opplevelser vil nok derfor gjelde bakover i tid hos de få som har vært på hotell på Vestlandet en eller annen gang i livet sitt. Da vil jeg påstå at Google har mer oppdaterte opplysninger siden hotellene gjerne har oppdaterte hjemmesider. 

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Men det er jo lite sannsynlig at noen her inne nylig har vært på hotell på Vestlandet og som kan gi noen oppdaterte opplysninger om hvordan det hotellet er nå. Så eventuelle opplevelser vil nok derfor gjelde bakover i tid hos de få som har vært på hotell på Vestlandet en eller annen gang i livet sitt. Da vil jeg påstå at Google har mer oppdaterte opplysninger siden hotellene gjerne har oppdaterte hjemmesider. 

Da vil jeg bare si; ja takk, begge deler.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det fins jo «tunge aktører» som nok trygt kan anbefales om det både har gått ett og to år. Det er mye som kan googles istedenfor å spørres om her - men da blir det til slutt ikke noe DOL. Dessuten er flere nesten litt kjente her og det kan gi etos til svaret. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det ser ut som du har noen problemer med spørsmålet mitt.  Nå har jeg fått mye gode tips her så du kan bare slappe av.  Hvordan i alle dager tror du at du vet hvor mange på dol vet noe om hoteller på Vestlandet?  Slapp nå av og bruk google flittig fremover.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...