Gå til innhold

skrivebord, vet dere om noen som bygger slike?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du søkt på kjøkkenbord på finn? Noen har kanskje slike mål der. Ikke søk skrivebord, men kjøkkenbord. 

Anonymkode: 54cb2...968

ja, tenkte tanken men finner ingen som kan fungere 😕

Anonymkode: ec3cc...b5a

Jeg ville sjekket hos IKEA. De har løsninger for skrivebord der man selv kan bestemme plate, skuffer osv. Målene dine stemmer ikke med deres standarder for skrivebord, men kanskje de har forslag til alternativ plate fra et annet sortement (f.eks. kjøkken). Men du må få kontakt med noen som har litt peiling, ikke en tilfeldig lørdagshjelp.

Ellers finnes det fagfolk som plassbygger møbler, men det kan nok bli dyrt. Kanskje du kan få noen til å kutte og montere en plate på understell fra den "bygg selv"-løsningen til IKEA. (Men sjekk det først, jeg kan tenke meg at den bransjen ikke elsker IKEA...)

Det skal heller ikke så mye til for å kunne snekre sammen et bord selv i ønsket størrelse. Kjøp materialer hos et byggfirma, finn fram sagen og noen skruer, m.m. Det er lettere enn man skulle tro å få dette til, jeg har selv gjort noe lignende. 🙂

AnonymBruker
Anbru skrev (1 minutt siden):

Det skal heller ikke så mye til for å kunne snekre sammen et bord selv i ønsket størrelse. Kjøp materialer hos et byggfirma, finn fram sagen og noen skruer, m.m. Det er lettere enn man skulle tro å få dette til, jeg har selv gjort noe lignende. 🙂

har ikke utstyr eller tilgjengelig transportmiddel.

laban skrev (1 time siden):

Jeg ville sjekket hos IKEA. De har løsninger for skrivebord der man selv kan bestemme plate, skuffer osv. Målene dine stemmer ikke med deres standarder for skrivebord, men kanskje de har forslag til alternativ plate fra et annet sortement (f.eks. kjøkken). Men du må få kontakt med noen som har litt peiling, ikke en tilfeldig lørdagshjelp.

Ellers finnes det fagfolk som plassbygger møbler, men det kan nok bli dyrt. Kanskje du kan få noen til å kutte og montere en plate på understell fra den "bygg selv"-løsningen til IKEA. (Men sjekk det først, jeg kan tenke meg at den bransjen ikke elsker IKEA...)

mulig det er den veien jeg må gå, ja. det kan virke slik :)  jøss så vanskelig ting skal være 😛 

Anonymkode: ec3cc...b5a

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...