Gå til innhold

Ny forsikringssvindel på gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg nevner ingenting, men de som leser aviser kan muligens forstå hva jeg sikter til. 

Kupton lurte på om jeg hadde sluttet på AP sist jeg tok opp temaet... 

Anonymkode: 47aa4...6e3

Opplys meg, for jeg leser ikke aviser.

Anonymkode: 3e719...2a1

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg nevner ingenting, men de som leser aviser kan muligens forstå hva jeg sikter til. 

Kupton lurte på om jeg hadde sluttet på AP sist jeg tok opp temaet... 

Om noen skal skjønne hva du snakker om må du nok være adskillig mer konkret om vi ikke skal tenke som Kupton. 

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Om noen skal skjønne hva du snakker om må du nok være adskillig mer konkret om vi ikke skal tenke som Kupton. 

Jeg tenker på låver og fjøs som brenner ned.. litt for ofte til at det kan skyldes "uhell" og "ulykke"... 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg tenker på låver og fjøs som brenner ned.. litt for ofte til at det kan skyldes "uhell" og "ulykke"... 

Har du noe data på dette da? Mange lover og fjøs er vel skrøpelige og ute av drift så vedlikehold av slike er sikkert dårlig med økt risiko for skader på gamle el systemer som ikke oppdages etc.

Det forekommer sikkert noen hendelser fra tid til annen hvor en setter på for å svindel men tror det ikke er hyppig.

Skal du få bedre svar må du nok være mer presis, hvor mange branner snakker vi om, og hvor mange lover finnes i Norge, og hvordan står det til med vedlikehold av slike bygg etc etc. Vanskelig å svare på om vi ikke har dataen på dette-

Anonymkode: c367e...f80

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du noe data på dette da? Mange lover og fjøs er vel skrøpelige og ute av drift så vedlikehold av slike er sikkert dårlig med økt risiko for skader på gamle el systemer som ikke oppdages etc.

Det forekommer sikkert noen hendelser fra tid til annen hvor en setter på for å svindel men tror det ikke er hyppig.

Skal du få bedre svar må du nok være mer presis, hvor mange branner snakker vi om, og hvor mange lover finnes i Norge, og hvordan står det til med vedlikehold av slike bygg etc etc. Vanskelig å svare på om vi ikke har dataen på dette-

Anonymkode: c367e...f80

Kan dessverre ikke svare på dette for må ta APn min nå. Snakkes. Kanskje. Aldri. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...