Gå til innhold

Er dere flere kvinner her inne som også sliter veldig med å finne en flott mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er ekstremt vanskelig. Føler alle finner seg kjekke, snille, romantiske og gode menn som er toppers partnere, gifter seg fort og får barn fort. Også ser man par overalt på nettet, i filmer og virkeligheten der dama ofte er mindre pen og mannen kjempe flott. Er også lei av å se at alle er så forelsket og må vise at de er så kåte på hverandre og har et fantastisk sexliv! Hvorfor får ikke jeg til dette?😔 savner en flott og attraktiv mann som får meg til å føle meg elsket, som elsker meg på ekte og gir meg et bra sexliv. Har ikke hatt sex på et år😔 jeg er jo pen, er oppegående og genuint snill, men sliter med å få dates med normale og pene menn og har bare hatt noen kortvarige seksuelle forhold der de ikke var keene lenger etter sex og jeg ville bare ha de hele tiden😔 har bare et langavrig samboerskap bak meg med en normal, snill og attraktiv mann, det tok slutt dessverre og klarer ikke å finne en ny etter tre år... hjelp..

Anonymkode: b635a...f7b

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig å svare på innlegget ditt men jeg skal gi det et forsøk.

Det er ett eller annet jeg leser i innlegget ditt som jeg ikke helt greier å sette fingeren på men som egentlig gir et godt svar på problemstillingen din. Du framstår på en måte bittelitt «needy» uten at jeg vet om det var rett ord. Det gjør at du lett blir et offer for feil menn, når du søker kjærligheten så intenst. Da blir du utnyttet. 

Jeg ville prøvd å gi litt mer faen. Du er ung. Kjærligheten kommer når den kommer og du finner noen som fortjener deg. Jo mer desperat du leter, jo flere feil menn finner du. Opp med hodet og finn selvtilliten din, så kommer kjærligheten når den kommer.

Lykke til 😊

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er ekstremt vanskelig. Føler alle finner seg kjekke, snille, romantiske og gode menn som er toppers partnere, gifter seg fort og får barn fort. Også ser man par overalt på nettet, i filmer og virkeligheten der dama ofte er mindre pen og mannen kjempe flott. Er også lei av å se at alle er så forelsket og må vise at de er så kåte på hverandre og har et fantastisk sexliv! Hvorfor får ikke jeg til dette?😔 savner en flott og attraktiv mann som får meg til å føle meg elsket, som elsker meg på ekte og gir meg et bra sexliv. Har ikke hatt sex på et år😔 jeg er jo pen, er oppegående og genuint snill, men sliter med å få dates med normale og pene menn og har bare hatt noen kortvarige seksuelle forhold der de ikke var keene lenger etter sex og jeg ville bare ha de hele tiden😔 har bare et langavrig samboerskap bak meg med en normal, snill og attraktiv mann, det tok slutt dessverre og klarer ikke å finne en ny etter tre år... hjelp..

Tenker du bør være mindre opptatt av utseende.

Anonymkode: ced5f...f80

Kan du liste opp de fem viktigste egenskapene drømmemannen skal inneha?

Hvilke tre verdier er det viktig for deg at han har? 

Hva liker du selv å gjøre på fritiden, og hvilke felles fritidsinteresser ønsker du at dere skal dele? 

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ro ned! Desperate kvinner/menn er det ingen som vil ha, det kan skremme fanden på flatmark! Ikke vær så opphengt i utseende heller, det virker i alle fall som det er ganske viktig for deg... Ta livet som det kommer, vær med venner (i den grad det er mulig for tiden) og gjør ting du liker - ikke tenk at enhver mann du møter kan være en potensiell partner.

Selv hadde jeg datet en håndfull menn i løpet av et drøyt år (som deltids-alenemor for to småttiser var det begrenset hva man rakk og orket!) da jeg fant ut at jeg ikke gadd holde på sånn lengre, men skulle bare konsentrere meg om ungene og meg selv den kommende sommeren, dette var i begynnelsen av april mnd. Hadde dog en profil på nettet, dette er 16 år siden, og jeg hadde knapt rukket å bestemme meg for å kutte ut dating da en koselig melding fra en hestkar på min alder dumpet ned i innboksen min. "Jaja, det kan jo være trivelig å skravle litt hest med ham!" tenkte jeg og sendte avgårde et svar etter noen dager. Og det var det. Siden har vi vært sammen og i fjor giftet vi oss. :) 

Thebutterfly

Det er lurt å roe ned. Ikke få panikk om å finne seg en partner. Dersom man får panikk så havner man lettere med feile  typer mennesker som man føler at man egentlig er på et helt annet tanke/verdimønster med. Viktig å sette seg sette seg ned å tenke over hvilke person man ønsker i livet sitt. Og lære seg å elske seg selv også. Det skal ikke haste seg med å finne en partner.  Man møtes ved en tilfeldighet. :)

Endret av Thebutterfly
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 20.08):

Du høres ikke ut som noen jeg hadde traktet etter i hvertfall, så overfokusert på utseende som dette her :)  Looks fade....

Anonymkode: 580e7...f0d

AnonymBruker skrev (På 15.3.2021 den 20.08):

Gidder egentlig ikke lete for tiden. Nyter vel å gjøre som jeg vil selv uten surmuling.

Men det du ser på hos alle andre, er kanskje ikke så rosenrødt som det ser ut som, og sjansen er ganske stor vil jeg si, for brudd, statistisk.

Thebutterfly
Villanda skrev (På 20.3.2021 den 16.26):

Gidder egentlig ikke lete for tiden. Nyter vel å gjøre som jeg vil selv uten surmuling.

Men det du ser på hos alle andre, er kanskje ikke så rosenrødt som det ser ut som, og sjansen er ganske stor vil jeg si, for brudd, statistisk.

Støtter deg i ditt valg. Uansett hvis man vil finne en så er det ikke noe smart å stresse. 

Alt har sine fordeler og ulemper. Et forhold er heller ikke rosenrødt. Og uansett : man eier ingen.

I neste sving kan forholdet man investerte enormt mye tid og krefter i ryke. Selvsagt håper man at det skal vare. Men man er ikke garantert det. Det deilige med å være singel er at man kan gjøre som man vil til enhver tid uten at man har en partner som blander seg inn. Det fine med å være i et forhold er nærheten og det sosiale samspillet. Og man håper jo på at det varer, men ingen garanti. 

Endret av Thebutterfly

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...