Gå til innhold

Trening uke 10


Grendel

Anbefalte innlegg

Litt bedre uke enn sist:

Tok en 5km joggetur på tredemølle tidlig i uken.

I helgen ble det en 3 mils skitur i fjellet, og det veier opp for ganske mye latskap.

Begynner å få gruppepress på å delta i løp, og det er bra. Jeg har savnet mål og mening med treningen i det siste. Det er nok snakk om virtuelle løp så klart hvor man har en uke på å gjennomføre en bestemt strekning og legge det inn selv. Skal jeg gjøre noe sånt med stil må jeg trappe opp skikkelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg greide å gå to turer. Holdt på å skrive bare to turer, men to turer er bra i forhold til å bare ligge på sofaen.  

Har snublet skikkelig og sliter mer enn vanlig med å komme meg ut. Så jeg er glad for alt jeg greier, men målet er jo å komme igang med skikkelig trening igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg hadde en middels bra uke. Har skeiet helt ut mht styrketrening. Traff min styrketreningsvenninne i går, og da ble jeg litt inspirert til å starte igjen, så nå er jeg litt motivert igjen!

Mandag: Jogget (for første gang på 2,5 år) i 35 minutter. Gikk overraskende fint. Gikk bittelitt innimellom, men absolutt mest jogging.

Tirsdag: Gikk 2 småturer + en  lang tur om ettermiddagen sammen med mannen , 2 timer. Ble SÅ vanvittig sliten, sikkert på grunn av løpingen dagen før. 16.000 skritt til sammen den dagen.

Onsdag: En rolig økt med trimsykkel og uttøying (mens jeg så på en serie, var ikke så veldig fokusert 😄 ), ca 30 minutter.

Søndag: Rolig tur sammen med gode venner. Mye prating og lavt tempo, gikk ca 10.000 skritt.

(og så var jeg ute og løp igjen i går ettermiddag 🙂 )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 timer siden):

Litt bedre uke enn sist:

Tok en 5km joggetur på tredemølle tidlig i uken.

I helgen ble det en 3 mils skitur i fjellet, og det veier opp for ganske mye latskap.

Begynner å få gruppepress på å delta i løp, og det er bra. Jeg har savnet mål og mening med treningen i det siste. Det er nok snakk om virtuelle løp så klart hvor man har en uke på å gjennomføre en bestemt strekning og legge det inn selv. Skal jeg gjøre noe sånt med stil må jeg trappe opp skikkelig.

 

Nå begynner jeg å bli interessert! 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (16 minutter siden):

Nå begynner jeg å bli interessert! 🤣

😅 Ja bevares. Jeg løper jo ikke på ordentlig! Det skulle tatt seg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...