AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For normalt velfungerrende menn stemmer kanskje dette. Men for menn med asperger med dårlig utseende, introvert personlighet og andre problemer er alle muligheter strengt. Ingen vil ha oss, vi er mislikt av alle. Anonymkode: 3baaf...eb5 Kan du ikke søke ut aspergerdamer? Anonymkode: be0a9...f1e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For normalt velfungerrende menn stemmer kanskje dette. Men for menn med asperger med dårlig utseende, introvert personlighet og andre problemer er alle muligheter strengt. Ingen vil ha oss, vi er mislikt av alle. Anonymkode: 3baaf...eb5 Og glemte hvis du er ufør i tillegg. Da er alle dører stengte. Anonymkode: 3baaf...eb5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke søke ut aspergerdamer? Anonymkode: be0a9...f1e De vil ha NT-menn. Anonymkode: 3baaf...eb5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De vil ha NT-menn. Anonymkode: 3baaf...eb5 Ikke nødvendigvis. Jeg har asperger og var sammen med en mann som hadde asperger tidligere. Har vært sammen med ett par nevrotypiske menn og det gikk ikke bra med tanke på hvor mye mer sosiale de var en meg som var opptatt av faste rammer, forutsigbarhet og rutiner Bedre med en som var like sosialt rar som meg! Anonymkode: be0a9...f1e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når det er så mange, hovedsaklig av det ene kjønn, som faller utenfor, er det nærliggende å tro dette skyldes underliggende strukturelle forhold i skole og samfunn. Det er neppe sånn at gutter på gruppenivå har blitt så late og giddalause i løpet av et tiår eller to. Anonymkode: 3b25d...4d3 Jeg har to jenter og en gutt. Begge jentene var tidlig selvstendige, flinke på skolen. Jeg behøvde ikke passe på at de gjorde leksene sine en gang, fordi jeg alltid var så trygg på at de ble gjort. De passet på dette selv. De hadde en egen vilje til å lykkes. Så var det gutten. Ikke noe dummere enn jentene , men motivasjon derimot, den var ikke den samme. Vi måtte henge over han for å få ting gjort. Spesielt jeg hang over han. Det var en kamp for å få han til å løsrive seg fra dataspill. Tredje året på videregående gikk til helvete fordi han ikke la seg om kvelden og han gikk å la seg igjen om morgenen etter at vi hadde dratt på jobb. Det var mye surr i lengre tid. Han tok opp igjen fagene han mistet og er midt i studiene på høyere nivå nå. Han var lenge lat og giddaslaus, men ikke nå lenger. Nå er han eldre, løsrevet seg fra dataspill og motivert. Hvem sin skyld var det ? Blir gutter senere modne enn jenter eller var det skolen eller kanskje meg som mor og kvinne som er skyld i det som ikke fikk han til å høre etter ? Jeg skyldte alltid på de jæ.... dataspillene. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032068 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): For normalt velfungerrende menn stemmer kanskje dette. Men for menn med asperger med dårlig utseende, introvert personlighet og andre problemer er alle muligheter strengt. Ingen vil ha oss, vi er mislikt av alle. Anonymkode: 3baaf...eb5 Synes du det er rart at ingen vil ha noen som bare klager? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Nicklusheletida skrev (43 minutter siden): Jeg har to jenter og en gutt. Begge jentene var tidlig selvstendige, flinke på skolen. Jeg behøvde ikke passe på at de gjorde leksene sine en gang, fordi jeg alltid var så trygg på at de ble gjort. De passet på dette selv. De hadde en egen vilje til å lykkes. Så var det gutten. Ikke noe dummere enn jentene , men motivasjon derimot, den var ikke den samme. Vi måtte henge over han for å få ting gjort. Spesielt jeg hang over han. Det var en kamp for å få han til å løsrive seg fra dataspill. Tredje året på videregående gikk til helvete fordi han ikke la seg om kvelden og han gikk å la seg igjen om morgenen etter at vi hadde dratt på jobb. Det var mye surr i lengre tid. Han tok opp igjen fagene han mistet og er midt i studiene på høyere nivå nå. Han var lenge lat og giddaslaus, men ikke nå lenger. Nå er han eldre, løsrevet seg fra dataspill og motivert. Hvem sin skyld var det ? Blir gutter senere modne enn jenter eller var det skolen eller kanskje meg som mor og kvinne som er skyld i det som ikke fikk han til å høre etter ? Jeg skyldte alltid på de jæ.... dataspillene. Hvis dataspill faktisk er grunnen til at så mange gutter dropper ut av vgs så mener jeg det er et samfunnsproblem man må snakke om. Vi kan gjerne si at det er deres egen feil, men det hjelper ikke stort når det rammer hele samfunnet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032075 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Grendel skrev (2 minutter siden): Hvis dataspill faktisk er grunnen til at så mange gutter dropper ut av vgs så mener jeg det er et samfunnsproblem man må snakke om. Vi kan gjerne si at det er deres egen feil, men det hjelper ikke stort når det rammer hele samfunnet. Nå skriver jeg bare om min familie, så jeg kan ikke vite om det er slik det er rundt i de tusen hjem, men jeg har jo snakket med andre som klager over det samme. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 ISW skrev (29 minutter siden): Synes du det er rart at ingen vil ha noen som bare klager? Klager? Jeg konstaterer bare begredelige fakta. Jeg klager ellers svært lite i RL. Anonymkode: 3baaf...eb5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Nicklusheletida skrev (58 minutter siden): Jeg har to jenter og en gutt. Begge jentene var tidlig selvstendige, flinke på skolen. Jeg behøvde ikke passe på at de gjorde leksene sine en gang, fordi jeg alltid var så trygg på at de ble gjort. De passet på dette selv. De hadde en egen vilje til å lykkes. Så var det gutten. Ikke noe dummere enn jentene , men motivasjon derimot, den var ikke den samme. Vi måtte henge over han for å få ting gjort. Spesielt jeg hang over han. Det var en kamp for å få han til å løsrive seg fra dataspill. Tredje året på videregående gikk til helvete fordi han ikke la seg om kvelden og han gikk å la seg igjen om morgenen etter at vi hadde dratt på jobb. Det var mye surr i lengre tid. Han tok opp igjen fagene han mistet og er midt i studiene på høyere nivå nå. Han var lenge lat og giddaslaus, men ikke nå lenger. Nå er han eldre, løsrevet seg fra dataspill og motivert. Hvem sin skyld var det ? Blir gutter senere modne enn jenter eller var det skolen eller kanskje meg som mor og kvinne som er skyld i det som ikke fikk han til å høre etter ? Jeg skyldte alltid på de jæ.... dataspillene. Ja gutter blir senere modne enn jenter, men hvorfor ser du på deg som en som er skyldig? Var gutten enbåren? Anonymkode: 5b5b4...ee7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032079 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja gutter blir senere modne enn jenter, Anonymkode: 5b5b4...ee7 Og derfor kan skolestart som 6-åring være skadelig for gutter. Anonymkode: 3b25d...4d3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032081 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja gutter blir senere modne enn jenter, men hvorfor ser du på deg som en som er skyldig? Var gutten enbåren? Anonymkode: 5b5b4...ee7 Nei, jeg tror ikke jeg er veldig skyldig, eller litt skyld må vel vi som foreldre ta på oss iom at vi sammen ikke fikk til dette. Jeg tror jeg vet litt om hvor det sviktet. Jeg og far var to vidt forskjellige personer som handlet på to vidt forskjellige måter. Mens jeg snakket om fremtiden, konsekvenser osv, reagerte far på en skremmende måte som gjorde at jeg følte jeg måtte snu helt om med mine formaninger og kom i en trøsterolle i steden. Det var rett og slett ikke bra at vi ikke var samkjørte om oppdragelsen. Det innrømmer jeg. Jeg forsto det da også, men det var vanskelig å ta fars parti som jeg vet man bør når reaksjonen hans ble så eksplosiv og skremmende. Vi ble skilt og det var uunngåelig. Etter at vi ble skilt så ba jeg sønnen om ikke å uroe seg så mye for fremtiden ( for det gjorde han ) , ikke tenke på alt han skulle ta igjen, men ta et lite skritt om gangen. Glede seg over hvert fag som var tilbakelagt og ikke tenke på alt som enda var ugjort. Det var 6 fag han skulle ta opp helt på egen hånd uten undervisning. Det gikk kjempebra. Så noe var feil og noe ble riktig etter hvert. Glemte å si at han har en sykdom som gjør han raskere tappet for energi også og får oftere forkjølelser og infeksjoner enn andre. Det kan også ha gjort han mer uselvstendig fordi han ble så mye passet på og fulgt opp av meg på alle bauger og kanter. Det er ikke sikkert at for mye av det gode er bra det heller. Men aner ikke. Det blir bare spekulasjoner. Men uansett skyld/ uskyld, ser det ut til at ting skal gå bra nå * bank i bordet * 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032084 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kvinnfolk kan ikke kreve 144'000 kroner i året omfordelt fra menn til kvinner, bare fordi de jobber mindre og lever lengre og blir mer uføre. Eller, jo det kan de visst. Så hvorfor kan ikke vi gjøre det samme for incellene. Hvorfor kan vi kvotere og subsidiere kvinnfolk hit og dit, men ikke gi "taper gutta" samme behandling. Mange kvinner ville funnet mange av disse "incel" ene fryktelig attraktive om de hadde 144'000 kroner ekstra å rutte med i året (på toppen av sin vanlige inntekt). Det er politikk som kunne innføres, om vi ville. Dersom menn oppførte seg slik kvinnfolk gjør angående dette, ville kvinnfolket aldri fått stemmerett. Dersom kvinner liker stemmeretten, bør de tenke litt over det. Det er ingenting "naturlig" med dagens samfunn og seleksjon, det er valg som tas, som har konsekvenser. F.eks valget om fri fly ufaglært arbeidsinnvandring, fører til at gutta på bunn uten utdanning taper enormt og blir incels, mens samfunnet som helhet blir rikere. Å omfordele litt av fordelen med slavearbeid, til taperne av politikken høres helt innafor for min del. Men for dere er det helt utenkelig. Det er et slags flertallstyranni, nesten alle tjener på det, og når taperne sier hey dette er ikke fair, så sier vi haha tapere jobb med dere selv. Tenk om nesten alle bedrifter i Norge henger skilt opp på dørene sine som sier "folk med mørk hudfarge får ikke jobb her". Så sier en med mørk hudfarge, hey det er urettferdig du har strukturert samfunnet så jeg ikke får jobb og blir en taper i samfunnet. Så sier kvinnfolket, "hahah taper med mørk hudfarge, jobb med deg selv, det er ingen menneskerett å få jobb hos den butikken. start din egen bedrift og jobb med deg selv ikke sutre". Det er så ekstremt at dere ikke kan tenke tanken på å oppføre dere slikt, det er ren ondskap, selvsagt. Dere vil ALDRI akseptert politikk som ødelegger livet for en menneskegruppe, om det rammet f.eks svarte, eller kvinner, men så fort uretten rammer "menn" da er det helt stille. Dere er "rasister" mot menn, og det er skammelig rett og slett. Skjerpings !!! !!! Anonymkode: dc7a7...127 Tror du virkelig det er 144000 kr som gjør at enkelte menn ikke finner seg ei dame? Du er litt tussete, må jeg si 😅 Men det blir vel ganske feil å klage på at kvinner koster mer enn menn, samtidig som du mener at kvinner skal være fødemaskiner for absolutt alle menn, om man liker dem eller ei. Er svangerskap er ikke helt uten belastning. Ikke en fødsel heller. Og siden menn har så elendig melkeproduksjon, må jo jammen kvinnene ta hele jobben med å fø disse barna også. Og hva med alle kvinner som faller utenfor, hvem skal stifte familie med dem? Ta deg en tur innom virkeligheten. 144000 kr gjør ikke en mann mer attraktiv. Og vi skylder ikke menn noe som helst for stemmeretten. Og hvorfor kan ikke disse "taperne" gå yrkesfag? Det finnes mange muligheter som gjør at man ikke trenger sitte på skolebenken 35 timer hver dag, men fortsatt få en utdanning. Og gi nå for all del ikke skylda for arbeidsinnvandring til kvinnene. Altså, hadde du evnet å være litt seriøs, hadde noen kanskje hørt på deg. Men du lever jo i en helt annen verden, totalt uten evne til å forstå hvordan alt henger sammen. Skjerpings!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Trine skrev (11 timer siden): Tja, jeg har ihvertfall valgt å ikke formere meg. Naturlig seleksjon skjer ved at de best tilpassede individene til enhver tid har større sjanse for å etterlate seg avkom, enn et gjennomsnittlig individ. Dette skjer hos alle arter. Så har du seksuell seleksjon, som også fører til tilpasninger hos arten. Siden egg er mer kostbare å produsere enn sperma, er det hos de fleste arter hunnen som velger hannen og ikke motsatt. Så ditt "kvinnfolk-problem" er egentlig bare en del av naturen. Ikke noe unormalt og neppe noe man bør tukle med. Vi kan ikke hele tiden søke å bli bedre samtidig som vi skal sørge for at de lite tilpasningsdyktige får formere seg på lik linje som de sterkeste. Da blir det jo etterhvert veldig mange sjeler de sterkeste må forsørge. Du trenger ikke like det, men det er på denne måten naturen alltid har fungert, og det er sånn vi har klart å utvikle oss. Du kan velge å vie det veldig mye oppmerksomhet, eller så kan du bruke energien på å gjøre det beste ut av det livet du har. Du kan ikke kreve at kvinnfolk skal senke kravene og stoppe evolusjonen bare fordi enkelte menn blir sinte når de ikke får pare seg. Det er nemlig også en helt naturlig reaksjon. Har du f.eks møtt en tiur som ikke fikk paret seg? Den er klin hakke idiot. Mens en tiur som fikk pare seg, bare går rundt og synger og er fornøyd. Men ingen røy lar en sint tiur høvle over henne, bare så han skal slippe å føle på dette sinnet. Og det kan man heller ikke forvente at mennesket skal gjøre. Mennesker har også instinkter, og det må du bare leve med 🙂 Alt du klager over er helt naturlige prosesser. Men din darwinistiske (og litt små-nazistiske) tankegang bør uføre ikke motta trygd, man heller bare dø ut naturlig slik de ville gjort i naturen. Anonymkode: 3b25d...4d3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Trine skrev (9 timer siden): Tror du virkelig det er 144000 kr som gjør at enkelte menn ikke finner seg ei dame? Du er litt tussete, må jeg si 😅 Men det blir vel ganske feil å klage på at kvinner koster mer enn menn, samtidig som du mener at kvinner skal være fødemaskiner for absolutt alle menn, om man liker dem eller ei. Er svangerskap er ikke helt uten belastning. Ikke en fødsel heller. Og siden menn har så elendig melkeproduksjon, må jo jammen kvinnene ta hele jobben med å fø disse barna også. Og hva med alle kvinner som faller utenfor, hvem skal stifte familie med dem? Ta deg en tur innom virkeligheten. 144000 kr gjør ikke en mann mer attraktiv. Og vi skylder ikke menn noe som helst for stemmeretten. Og hvorfor kan ikke disse "taperne" gå yrkesfag? Det finnes mange muligheter som gjør at man ikke trenger sitte på skolebenken 35 timer hver dag, men fortsatt få en utdanning. Og gi nå for all del ikke skylda for arbeidsinnvandring til kvinnene. Altså, hadde du evnet å være litt seriøs, hadde noen kanskje hørt på deg. Men du lever jo i en helt annen verden, totalt uten evne til å forstå hvordan alt henger sammen. Skjerpings!!!! Det virker en smule overdrevent å påstå at fødsel og amming av barn skal utgjøre 10 millioner i løpet av livet. Det får være måte på hvor mye man skal skylde på den korte tiden. Du skal få et mye bedre argument: Kvinner "koster mer" først og fremst fordi de tjener mindre og får lav skatt. Det er kanskje litt urettferdig å gi kvinner kjeft for at de har lav lønn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Vet man hvordan man skal nærme seg det motsatte kjønn så er det alltid mulig å få en partner, hvis man ikke har for høye krav. Har man store problemer med å fungere sosialt så blir saken en annen. Men det kommer aldri noen å ringer på døren og spør om du vil bli typen dems. Er man sosialt handicappet så er man det, og da blir det ens lodd i livet. Selv fungerer jeg dårlig sosialt, men i 20 årene hadde jeg a like vel 2 samboerforhold. Begge røyk da, men men. Poenget mitt er at damer er ingen vare, man kan tvinge eller syte seg til å få. Er den høyeste drømmen man har å få seg kjæreste? Og så er man helt uten evne til å få kontakt med de man er interessert i, så kan ikke samfunnet skaffe en for deg. Med mindre du er fra en annen kultur, og mor og far ordner ett giftemål til deg. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Grendel skrev (1 time siden): Det virker en smule overdrevent å påstå at fødsel og amming av barn skal utgjøre 10 millioner i løpet av livet. Det får være måte på hvor mye man skal skylde på den korte tiden. Du skal få et mye bedre argument: Kvinner "koster mer" først og fremst fordi de tjener mindre og får lav skatt. Det er kanskje litt urettferdig å gi kvinner kjeft for at de har lav lønn. Og dette henger i stor grad sammen med omsorgsoppgaver. Det er fortsatt slik at det er stort sett er kvinnen som jobber redusert eller tar ulønnet permisjon med barn, selv om foreldrene i utgangspunktet tjener det samme. Likeledes tar kvinner seg i større grad av gamle foreldre og "sliter seg ut" i omsorgsyrker. I tillegg kommer selvfølgelig at menn tjener mer uavhengig av dette, men bildet er sammensatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Ekstra skrev (8 minutter siden): Det er fortsatt slik at det er stort sett er kvinnen som jobber redusert eller tar ulønnet permisjon med barn, selv om foreldrene i utgangspunktet tjener det samme. Dette er vel noe kvinner SELV ønsker. Anonymkode: 3b25d...4d3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekstra Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette er vel noe kvinner SELV ønsker. Anonymkode: 3b25d...4d3 Ja, kvinner setter ofte familiens behov foran egne. Antakelig dumt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 Ekstra skrev (Akkurat nå): Ja, kvinner setter ofte familiens behov foran egne. Antakelig dumt. Vanskelig å overstyre genetikken. Anonymkode: 3b25d...4d3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/460087-lavstatusmenn-er-de-nye-taperne-f%C3%A6rre-f%C3%A5r-barn-de-tjener-mindre-og-d%C3%B8r-tidligere/page/3/#findComment-4032113 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.