Gå til innhold

Trening uke 11


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Tja, litt trening, men litt for lite, i alle fall for å komme i bedre form. Men således ser ukas rapport ut:

Mandag: jogget i skogen, ca 40 min 

Tirsdag: kort morgentur, lunsjtur/gåmøte med kollega pluss ettermiddagstur med mannen - til sammen 13.000 skritt 

Søndag: tur med mannen, 7000 skritt.

Har tatt planken noen ganger. Har endelig forstått hvordan jeg skal bruke magemusklene!!! Klarer 1 min 20 sek nå. Skal klare 2 min snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortsatt litt på hodet over vannet nivå. Jeg tok en 4x4 økt på tredemølle og en liten joggetur på 5km.

Absolutt ingen styrketrening, så på den fronten er kroppen fortsatt i fritt fall.

Jeg måker snø og sånt, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Grendel skrev (47 minutter siden):

Fortsatt litt på hodet over vannet nivå. Jeg tok en 4x4 økt på tredemølle og en liten joggetur på 5km.

Absolutt ingen styrketrening, så på den fronten er kroppen fortsatt i fritt fall.

Jeg måker snø og sånt, da. 

Måker dere snø fremdeles der oppe i nord? (Ja, jeg regner det som "i nord" 😄 ) I all verden. Her er det vår, men fremdeles kaldt.

Blir skikkelig pudding-konsistens av musklene av et sånt slapt liv... (snakker til meg selv altså)!

Grendel skrev (48 minutter siden):

Fortsatt litt på hodet over vannet nivå. Jeg tok en 4x4 økt på tredemølle og en liten joggetur på 5km.

Absolutt ingen styrketrening, så på den fronten er kroppen fortsatt i fritt fall.

Jeg måker snø og sånt, da. 

Vet ikke hvordan jeg klarte å kopiere ruta di her. Får den ikke bort igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka greide jeg å gå 3 × 60 minutters turer, det er 1 mer enn forrige uke + at jeg gikk lengre turer. Er fornøyd med dette. Målet mitt er å greie enda mer, men er ikke i den beste fysiske formen. Så får prøve å bygge meg sakte opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (På 22.3.2021 den 8.33):

Måker dere snø fremdeles der oppe i nord? (Ja, jeg regner det som "i nord" 😄 ) I all verden. Her er det vår, men fremdeles kaldt.

Ikke hos meg! :D Jeg har dog flyttet så jeg bor litt lengre unna Grendel og mer eller mindre på havnivå, men det er nok såpass med tele i jorda ennå at graving og hagearbeide må vente til over påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (29 minutter siden):

Ikke hos meg! :D Jeg har dog flyttet så jeg bor litt lengre unna Grendel og mer eller mindre på havnivå, men det er nok såpass med tele i jorda ennå at graving og hagearbeide må vente til over påske.

Det kom skikkelig masse snø hos oss på søndag, men det forsvant igjen på et blunk så veiene er bare. Det går fortsatt så vidt an å gå på ski i marka for de ivrigste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grendel skrev (18 minutter siden):

Det kom skikkelig masse snø hos oss på søndag, men det forsvant igjen på et blunk så veiene er bare. Det går fortsatt så vidt an å gå på ski i marka for de ivrigste. 

Her også, kom vel 5 cm natt til søndag, da jeg kom hjem fra jobb på mandag var alt heldigvis borte. :) Om det er mulig å gå på ski i marka her vet jeg ikke og jeg har ikke tenkt å teste heller... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...