Gå til innhold

Er folk på venstresiden smartere enn de som stemmer FRP?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

FRP har mange litt enkle medlemmer. Men min påstand, det har venstresiden også. Særlig de til venstre for AP. I Norge får i hvert fall IS kvinnen straff, men i PK elitens drømmeland Sverige slipper de det. For noen år siden var det snakk om å heller gi de kjøreopplæring slik att de kunne få seg jobb. Dette ville hjelpe de vekk fra ekstremisme. Så tenk på det neste gang du sier att FRP folk er litt enkle. De er ikke helt rett i hodet de som stemmer sosialistisk heller. (For SV er jo Sverige ett humanistisk fyrtårn i europa).

Anonymkode: c6baf...fb2

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenker at MDG er litt enkle.

Anonymkode: f7d80...6f9

Jeg ville ikke si enkle, men en god del som stemmer MDG er ganske naive. Det er fint å skulle redde verden men man evner ikke å se konsekvensene for landet. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For noen år siden var det snakk om å heller gi de kjøreopplæring slik att de kunne få seg jobb.

Regner med har lest om den saken som har blitt misforstått. Den med at utlendinger får førerkort gjennom NAV. Det kan nemlig nordmenn også få, de må bare også oppfylle kravene. NAV betalte forsovidt truckførerkurs på meg og noen og tjue andre!

Anonymkode: 1bfe4...925

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Regner med har lest om den saken som har blitt misforstått. Den med at utlendinger får førerkort gjennom NAV. Det kan nemlig nordmenn også få, de må bare også oppfylle kravene. NAV betalte forsovidt truckførerkurs på meg og noen og tjue andre!

Anonymkode: 1bfe4...925

NAV betalte mitt førerkort også. Det er ikke poenget. Poenget er hvor naiv det går an å bli? Uten å falle under kategorien idiot.

Tack för at ni valde Sverige!

Annonse

AnonymBruker

I Sverige er Sverigedemokrater stemplet som nazister (strengt tatt ikke noe strengere enn FRP på innvandring), mens IS sympatisører og deltagere er misforståtte pga de ikke har jobb. Jeg hadde heller levd under Sverigedemokratene enn IS. Faktisk høres førstnevnte forlokkende ut.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

FRP har mange litt enkle medlemmer. Men min påstand, det har venstresiden også. Særlig de til venstre for AP. I Norge får i hvert fall IS kvinnen straff, men i PK elitens drømmeland Sverige slipper de det. For noen år siden var det snakk om å heller gi de kjøreopplæring slik att de kunne få seg jobb. Dette ville hjelpe de vekk fra ekstremisme. Så tenk på det neste gang du sier att FRP folk er litt enkle. De er ikke helt rett i hodet de som stemmer sosialistisk heller. (For SV er jo Sverige ett humanistisk fyrtårn i europa).

Jeg synes dette innlegget virker ganske enkelt.  Hvilken definisjoner ligger til grunn for å kalle noen enkle og at de ikke er rett i hodet?

Anonymkode: e11c6...a32

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes dette innlegget virker ganske enkelt.  Hvilken definisjoner ligger til grunn for å kalle noen enkle og at de ikke er rett i hodet?

Anonymkode: e11c6...a32

Jeg synes svaret ditt virker noe enkelt og billig, så det er nok det som definerer.. I en post jeg skriver er det mitt syn og i din post er det ditt syn. Jeg synes ditt svar virker noe enkelt, og også er det en digresjon. Du snakker om samtalen heller enn temaet. Klassisk hersketeknikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...