Gå til innhold

Er du bortreist i påsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er hjemme. Vi skulle egentlig opp til hytta, men ble for mange så vi bestemte oss for å ikke dra. Men på lørdag skal jeg synde. Da kommer tre personer som ikke er i samme husstand og selv om de er familie er det jo ikke lov. Har litt dårlig samvittighet. 

Nei, vår planlagte ferietur til en annen by ble avlyst etter de siste innstramningene. Den var ikke "nødvendig", bare et lite avbrekk fra livet i den stengte hovedstaden.

Jeg klager ikke, det er mange som har det verre. Men jeg savner det normale livet.

Annonse

påskelilje

Jeg og jentene ble hjemme. Mannen reiste til Vestlandet for å besøke sin mor. Litt kjedelig at vi ble splittet. Men vi har det fint her hjemme, er mye ute i finværet, får pratet en god del, har truffet noen få personer ute. Fin påske egentlig, selv om det ikke ble ski og snø på oss!

Jeg er hjemme og har sendt mannen til Spania.  Her er mye smitte og få med munnbind utenom i butikkene så jeg er stort sett bare hjemme i påvente av vaksine.  Angrer litt på at jeg ikke dro sammen med ham nedover hvor det nesten ikke er smitte og høyst sannsynlig hadde jeg fått vaksinen nå.  Men klarer meg fint alene hjemme, dagene går de altså.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...