Gå til innhold

Grei menge mat iforhold til aktivitet?


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Middag; en tallerken pastaform med ost og ketchup

En  Monster ultra fiesta 3 pakker sukkerfri tyggis

Kvelds: gryterett med ost, kesam, en skive med  lett syltetøy og smør.., en skive med leverpostei bacon, og en skive med kreolsk kyllingsalat. Agurk

Kaffe med usøtet melk og isbiter. 

For mye mat? Gikk kun 16.7K skritt...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Regiakakao skrev (7 timer siden):

Middag; en tallerken pastaform med ost og ketchup

En  Monster ultra fiesta 3 pakker sukkerfri tyggis

Kvelds: gryterett med ost, kesam, en skive med  lett syltetøy og smør.., en skive med leverpostei bacon, og en skive med kreolsk kyllingsalat. Agurk

Kaffe med usøtet melk og isbiter. 

For mye mat? Gikk kun 16.7K skritt...

Flytt brødskivene til frokost og lunsj og ha på dobbelt så mye pålegg som jeg mistenker du bruker så kan det hende du er på det normalt inntak. Spis også grønnsaker til pastaformen - masse! Rotgrønnsaker, blomkål, brokkoli, salat, paprika, tomat - agurk inneholder bare vann, kjør på med grønnsaker som gir deg vitaminer og livsviktige næringsstoffer i tillegg! Ikke alt dette på en gang selvfølgelig, men noe av det.

3 pakker sukkerfri tyggis? Jeg hadde blitt et levende gasskraftverk...

16.7K skritt er ikke "kun", det er mye, det anbefales minst 10K i løpet av en dag, så det sier seg at mer enn 1,5 gang så mye blir mye mer enn bare "kun".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (36 minutter siden):

Flytt brødskivene til frokost og lunsj og ha på dobbelt så mye pålegg som jeg mistenker du bruker så kan det hende du er på det normalt inntak. Spis også grønnsaker til pastaformen - masse! Rotgrønnsaker, blomkål, brokkoli, salat, paprika, tomat - agurk inneholder bare vann, kjør på med grønnsaker som gir deg vitaminer og livsviktige næringsstoffer i tillegg! Ikke alt dette på en gang selvfølgelig, men noe av det.

3 pakker sukkerfri tyggis? Jeg hadde blitt et levende gasskraftverk...

16.7K skritt er ikke "kun", det er mye, det anbefales minst 10K i løpet av en dag, så det sier seg at mer enn 1,5 gang så mye blir mye mer enn bare "kun".

Er grønnsaksblanding i pastaformen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på hva man skal svare av flere grunner.

Har du en spiseforstyrrelse? Er du overvektig eller undervektig?

Det er dessuten umulig å si om du spiser nok når du ikke skriver hvor mye du spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...